Тест за змістом оповідання Б.Грінченка "Каторжна"

Про матеріал
Тест за змістом оповідання Б.Грінченка "Каторжна" є матеріалом для фронтальної перевірки самостійного читання твору. Виконавши тест, учень демонструє знання тексту й усвідомлення прочитаного
Перегляд файлу

Борис Грінченко. Оповідання « Каторжна» ( тест за змістом)

 

ВАРІАНТ 1

 

1Докію називали «каторжною» , бо

а) тяжко працювала;  б) повернулася з каторги;   в) була відлюдькуватою.

 

2. Мачуха навчила своїх дітей

а) бити Докію;  б) любити Докію;  в) допомагати Докії.

 

3. Докія бігала в садок, аж у гущавину, до калини

а) зривати ягоди;   б) поскаржитися на долю;  в) плести вінок.

 

4. Коли мачуха рубала калину, Докія

а) обхопила руками кущ і заважала мачусі;

б) допомагала мачусі;   в) тихо плакала.

 

5. Докія не дівувала так, як дівують інші дівчата.

                  ТАК                    НІ

 

6.На вечорницях шахтарі були

а) у синіх сорочках;   б) у білих сорочках;   в) у червоних сорочках.

 

7. Ініціатором знайомства дівчини й шахтаря

а) був  шахтар;       б) була Докія;        в) була тітка Одарка.

 

8. Під час побачень з шахтарем Докія

а) дозволяла себе любити;   б) соромилася парубка;

в) поводилася грубо.

 

9. Після тривалої розлуки Докія побачила свого коханого, а він її відштовхнув.

                            ТАК                           НІ

 

10. Докія вирішила підпалити чужу хату, бо

а) заздрила веселощам односельців;   б) не любила вечорниць;

в) там був коханий з іншою дівчиною.

 

11. Останні слова Докії були такі:

а) « за що, Господи»;  б) «простіть мені»;  в) «люблю його».

 

12. Ідея оповідання «Каторжна»:

а) засудження  жорстокості в родинних стосунках;

б) утвердження любові й добра як відповіді на жорстокий світ;

в) застереження щодо прийняття емоційних рішень.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

в

а

б

а

так

в

а

а

так

в

а

б

 

Борис Грінченко. Оповідання « Каторжна» ( тест за змістом)

 

ВАРІАНТ 1

 

1. Докія в дитинстві

а) була щасливою;  б) не мала родини;  в) була всіма ображена.

 

2. Батько Докії

а) віддавав свою любов доньці;  б) був до дівчини байдужим;

в) жив з іншою сім’єю.

 

3. Мачушиного Івася Докія

а) тримала на руках і просила поцілувати її;

б) гляділа замість няньки;  в) навчила читати.

 

4. Мачуха зрубала калину, тому що

а) потрібні були дрова;  б) розсердилася на Докію;  в) наказав пан.

 

5. Докія була «від усіх лаяна, від усіх зневажена»

                           ТАК                              НІ

 

6. В Одарчиній хаті Докія зустріла

а) Семена;     б) Василя;    в) Петра.

 

7. Після знайомства з парубком-шахтарем Докія

а) не тямилася від щастя;     б) ще більше змарніла;   в) готувалася до весілля.

 

8. Поведінка шахтаря була такою:

а) кожну вільну хвилину проводив з Докією;

б) не з’являвся по два-три тижні;  в) ніжно зберігав у пам’яті стосунки.

 

9.Після тривалої розлуки Докія побачила свого коханого і він теж зрадів.

                            ТАК                           НІ

 

10. Докія вирішила підпалити чужу хату, бо

а) їй наказав батько;    б) була в розпачі через зраду;     в) заздрила подрузі.

 

11. Докія почала гасити пожежу

а) з усіма разом;  б) бо злякалася наслідків;  в) бо отямилася, що загине Санька.

 

12. Якої проблеми НЕ ПОРУШЕНО в оповіданні?

а) людська черствість і байдужість;

б) стосунки в суспільстві;

в) проблема любові.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

в

б

а

б

так

а

а

б

ні

б

в

б

 

doc
До підручника
Українська література 10 клас (Міщенко О.І.)
Додано
21 січня 2019
Переглядів
1472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку