Тест «Запам’ятовування 10 слів» (за С.Рубінштейном)

Про матеріал
Тест «Запам’ятовування 10 слів» (за С.Рубінштейном) використовується для визначення короткочасної слухової пам'яті та готовності дітей до навчання у школі.
Перегляд файлу

Тест «Запам’ятовування 10 слів»

(за С.Рубінштейном)

 

Процедура дослідження: дитині  пропонується набір з 10 простих відомих дітям слів, які необхідно 5 разів повторити. Після  кожного повтору слів визначається кількість слів з ряду, які дитина змогла повторити. Експериментатор читає слова повільно, чітко. Коли обстежуваний повторює слова, експериментатор ставить плюси, відзначаючи названі слова.

 

Рекомендовані набори слів:

1.Годинник, вітер, риба, зірка, слон, цукерка, папір, стілець, мотузка, ліс.

2.Пес, вікно, книга, коник, низький, конверт, небо, буква, сон, сонце.

3.Лялька, ложка, червоний, машина, високо, пензлик, мама, книга, курка, риба.

4.Кіт,ручка, синій, погано, яблуко, стеля, хворий, виделка, лампа, олівець.

5.Дім,парта,білий, добре, груша, крейда, сильний, кружка, свічка, стіл.

 

Визначення динамічності пам’яті:

  • постійний ріст кількості запам’ятованих слів – динамічність висока;
  • кількість запам’ятованих  слів коливається, але утримується не нижче п’яти слів за останнім разом – задовільна;
  • кількість запам’ятованих слів з кожним разом стає меншим і становить менше п’яти слів – незадовільна.

 

Оцінювання продуктивності пам’яті:

8-10 – високий рівень;

6-7 – достатній рівень;

4-5 – середній  рівень;

1-3 – низький рівень;

 

Оцінюється кількість запам’ятованих слів за останнім (п’ятим)разом.

 

 

 

 

 

 

 

1

Діагностичний інструментарій практичного психолога Сєргєєвої Олени Анатоліївни

 

doc
Додано
5 жовтня 2019
Переглядів
27410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку