11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Тест «Запам’ятовування 10 слів» (за С.Рубінштейном)

Про матеріал
Тест «Запам’ятовування 10 слів» (за С.Рубінштейном) використовується для визначення короткочасної слухової пам'яті та готовності дітей до навчання у школі.
Перегляд файлу

Тест «Запам’ятовування 10 слів»

(за С.Рубінштейном)

 

Процедура дослідження: дитині  пропонується набір з 10 простих відомих дітям слів, які необхідно 5 разів повторити. Після  кожного повтору слів визначається кількість слів з ряду, які дитина змогла повторити. Експериментатор читає слова повільно, чітко. Коли обстежуваний повторює слова, експериментатор ставить плюси, відзначаючи названі слова.

 

Рекомендовані набори слів:

1.Годинник, вітер, риба, зірка, слон, цукерка, папір, стілець, мотузка, ліс.

2.Пес, вікно, книга, коник, низький, конверт, небо, буква, сон, сонце.

3.Лялька, ложка, червоний, машина, високо, пензлик, мама, книга, курка, риба.

4.Кіт,ручка, синій, погано, яблуко, стеля, хворий, виделка, лампа, олівець.

5.Дім,парта,білий, добре, груша, крейда, сильний, кружка, свічка, стіл.

 

Визначення динамічності пам’яті:

  • постійний ріст кількості запам’ятованих слів – динамічність висока;
  • кількість запам’ятованих  слів коливається, але утримується не нижче п’яти слів за останнім разом – задовільна;
  • кількість запам’ятованих слів з кожним разом стає меншим і становить менше п’яти слів – незадовільна.

 

Оцінювання продуктивності пам’яті:

8-10 – високий рівень;

6-7 – достатній рівень;

4-5 – середній  рівень;

1-3 – низький рівень;

 

Оцінюється кількість запам’ятованих слів за останнім (п’ятим)разом.

 

 

 

 

 

 

 

1

Діагностичний інструментарій практичного психолога Сєргєєвої Олени Анатоліївни

 

doc
Додано
5 жовтня 2019
Переглядів
2083
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку