Тест «Запам’ятовування 10 слів»
(за С.Рубінштейном)
Процедура дослідження: дитині пропонується набір з 10 простих відомих дітям слів, які необхідно 5 разів повторити. Після кожного повтору слів визначається кількість слів з ряду, які дитина змогла повторити. Експериментатор читає слова повільно, чітко. Коли обстежуваний повторює слова, експериментатор ставить плюси, відзначаючи названі слова.
Рекомендовані набори слів:
1.Годинник, вітер, риба, зірка, слон, цукерка, папір, стілець, мотузка, ліс.
2.Пес, вікно, книга, коник, низький, конверт, небо, буква, сон, сонце.
3.Лялька, ложка, червоний, машина, високо, пензлик, мама, книга, курка, риба.
4.Кіт,ручка, синій, погано, яблуко, стеля, хворий, виделка, лампа, олівець.
5.Дім,парта,білий, добре, груша, крейда, сильний, кружка, свічка, стіл.
Визначення динамічності пам’яті:
Оцінювання продуктивності пам’яті:
8-10 – високий рівень;
6-7 – достатній рівень;
4-5 – середній рівень;
1-3 – низький рівень;
Оцінюється кількість запам’ятованих слів за останнім (п’ятим)разом.
1 |
Діагностичний інструментарій практичного психолога Сєргєєвої Олени Анатоліївни |