Літеру и треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Потребує редагування речення
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Не/года лютувала вже третій день. (2) Не/привітний, поривчастий, холодний вітер зривав пожовкле листя перетворюючи простір саду на золоту ... . (3) Крізь хмари де-не-де пробивалося не/сміливе проміння, від якого годі було чекати хоча б якогось тепла. (4) Досі не/зірвані господарями яблука нагадували іграшки, якими прикрашають новорічну ялинку.
Окремо в тексті треба писати сполуку слів
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Не/года лютувала вже третій день. (2) Не/привітний, поривчастий, холодний вітер зривав пожовкле листя перетворюючи простір саду на золоту ... . (3) Крізь хмари де-не-де пробивалося не/сміливе проміння, від якого годі було чекати хоча б якогось тепла. (4) Досі не/зірвані господарями яблука нагадували іграшки, якими прикрашають новорічну ялинку.
На місці пропуску в другому реченні має бути слово
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Не/года лютувала вже третій день. (2) Не/привітний, поривчастий, холодний вітер зривав пожовкле листя перетворюючи простір саду на золоту ... . (3) Крізь хмари де-не-де пробивалося не/сміливе проміння, від якого годі було чекати хоча б якогось тепла. (4) Досі не/зірвані господарями яблука нагадували іграшки, якими прикрашають новорічну ялинку.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Не/года лютувала вже третій день. (2) Не/привітний, поривчастий, холодний вітер зривав пожовкле листя перетворюючи простір саду на золоту ... . (3) Крізь хмари де-не-де пробивалося не/сміливе проміння, від якого годі було чекати хоча б якогось тепла. (4) Досі не/зірвані господарями яблука нагадували іграшки, якими прикрашають новорічну ялинку.
Дієприкметниковий зворот ужито в реченні
Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка
Літеру й на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Помилку на позначення часу допущено в рядку
Правил уживання великої літери дотримано в усіх рядках, ОКРІМ
Правильно утворено всі форми дієприкметників у рядку
Правильно вжито прийменник у всіх рядках, ОКРІМ
Окремо треба писати всі прислівники в рядку
Прочитайте розмову (цифри позначають номери реплік).
- (1) Віталіє Семеновичу, я вже готовий.
- (2) Богдане, а ти спитану дівчат, чи підуть вони на матч?
- (3) Алло! Галю, Олю, ви йдете на матч уболівати за нашу команду?
- (4) Авжеж, Богданчику...
- (5) Микито, передай Віталію Степановичу, що дівчата прийдуть.
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму кличного відмінка в репліці
Прочитайте речення. У словах ... і в поведінці ... відчувається впевненість. До речі, вони мені чимось нагадують героїв .... Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Доберіть синонім до кожного фразеологізму.
Фразеологізм Синонім
1 у тридев’ятому царстві А лизати руки
2 мов у воду опущений Б знатна птиця
3 валятися в ногах В губи в молоці
4 велике цабе Г як чорна хмара
Д у чорта на болоті
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово). Баба Палажка, (1) вернувшись у Семигори, боялася (2)зайти сказати Кайдашам про Мелашку, пішла (3)собі (4) додому та й сіла.
1 А неозначена форма дієслова
2 Б дієприкметник
3 В дієприслівник
4 Г прислівник
Д займенник
На другий склад падає наголос у слові
Спільнокореневим до слова політ є слово
Синонімом до слова чепурний є
Буквосполуку -цьк- на місці пропуску треба писати в обох словах рядка
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1)3/гори падав золотавий дощ, заколисуючи своєю казковістю. (2)Не/зірвані досі вишні ще цупко трималися дерева, ніби боролися за своє життя. (З)Рано чи пізно, а й вони попадають/таки на землю або їх поклюють гави. (4)У/низу золотий килим, місцями він брунатний, а вгорі ... неозора блакить.
Окремо в тексті треба писати сполуку слів
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1)3/гори падав золотавий дощ, заколисуючи своєю казковістю. (2)Не/зірвані досі вишні ще цупко трималися дерева, ніби боролися за своє життя. (З)Рано чи пізно, а й вони попадають/таки на землю або їх поклюють гави. (4)У/низу золотий килим, місцями він брунатний, а вгорі ... неозора блакить.
На місці крапок (речення 4) треба поставити
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1)3/гори падав золотавий дощ, заколисуючи своєю казковістю. (2)Не/зірвані досі вишні ще цупко трималися дерева, ніби боролися за своє життя. (З)Рано чи пізно, а й вони попадають/таки на землю або їх поклюють гави. (4)У/низу золотий килим, місцями він брунатний, а вгорі ... неозора блакить.
Форму знахідного відмінка має слово
Правильно утворено дієслівні форми в рядку
Літеру и треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка
Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка
Помилку в написанні запозиченого слова допущено в рядку
Прочитайте діалог (цифри позначають номери реплік).
- (1) Доброго ранку, Володимиру Анатолійовичу!
- (2) Вітаю Вас, Сергію Степановичу!
- (3) Колего, чи ухвалили вчора рішення щодо проведення конференції?
- (4) Так, пане міністре.
- (5) Чудово, дорогий наш пораднику. Дякую!
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму кличного відмінка в репліці
У формі наказового способу наведено всі дієслова, ОКРІМ
Помилку у творенні ступеня порівняння прикметника допущено в реченні
Прочитайте речення. Навчатися ... дуже корисно, тож дякую ..., що віддали мене на курси опановувати ... так рано. Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Доберіть до кожного фразеологізму антонім
1 зуби з’їсти А милити шию
2 хоч греблю гати Б крапля в морі
3 одного поля ягода В губи в молоці
4 землі не чує під собою Г не з нашої парафії
Д мов у воду опущений
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
(1)Коли буду я навіть (2)сивою і життя моє піде мрякою, я (3)для тебе буду красивою, а для когось, може, й (4)ніякою.
1 А прийменник
2 Б прикметник
3 В прислівник
4 Г займенник
Д частка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома