Прочитайте речення.
Фігуристам Олені... і Максимові... для перемоги не вистачило одного ....
Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Орфографічну помилку допущено в рядку
Правильно поєднано всі прикметники з іменниками в рядку
Граматично правильними є обидва словосполучення в усіх рядках, ОКРІМ
Закінчення -а у формі родового відмінка однини мають обидва іменники в рядку
Граматично правильний початок листа в рядку
Граматично правильне продовження речення Ректорат університету щиро вітає з перемогою в олімпіаді… наведено у варіанті
Закінчення -ей у родовому відмінку множини мають обидва іменники у варіанті
Морфологічну помилку допущено в рядку
Тільки в множині вживаються всі іменники рядка
Граматичну помилку допущено в рядку
НЕМАЄ помилки в рядку
Позначте рядок, у якому допущено помилку
Позначте правильне твердження
Позначте морфологічні помилки
Морфологія - це
Закінчення -у(-ю) у формі родового відмінка однини мають усі іменники у варіанті
А ліризм, біль, прислівник
Б метр, музей, вальс
В барвінок, митець, успіх
Г конфлікт, гуртожиток, футбол
Д відсоток, вітер, розум
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)Серпневе сонце стирало бруд з білих хаток, мережило чорні шляхи, що гналися в поле й зникали десь, посинівши, як річка.(2) І здавалось, той зниклий шлях, з’єднавшись із … у безмежній рівнині, другою галуззю вертався знову до села, несучи йому ввібраний простір.(3) А третій шлях скотившись до річки, брав до села свіжину Дніпра. (4)Тут при березі село здавалось питомим витвором просторів, чарівною квіткою землі, неба й води.
У формі знахідного відмінка вжито всі іменники,ОКРІМ
А бруд
Б шляхи
В простір
Г сонце
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)Серпневе сонце стирало бруд з білих хаток, мережило чорні шляхи, що гналися в поле й зникали десь, посинівши, як річка.(2) І здавалось, той зниклий шлях, з’єднавшись із … у безмежній рівнині, другою галуззю вертався знову до села, несучи йому ввібраний простір.(3) А третій шлях, скотившись до річки, брав до села свіжину Дніпра. (4)Тут при березі село здавалось питомим витвором просторів, чарівною квіткою землі, неба й води.
На місці крапок у другому реченні має бути слово
А садом
Б світлом
В небом
Г водою
У формі Ор. в. буде відбуватися подвоєння літер в обох словах рядка
А ступінь,тінь
Б мідь,ніч
В продаж,подорож
Г заполоч, нехворощ
. Іменником є виділене слово в реченні
А Це було останнє,про що він подумав.
Б Як багато значить мудре слово.
В Весною оживає ліс.
Г Спинились берізки край дороги.
Лише іменники жіночого роду записано в рядку
А антресоль, бязь, авеню
Б бешамель, розкіш, сип
В жовч, каніфоль, пил
Г гуаш, заполоч, кір
Подвоєння приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх слів рядка
Аверф, паралель, подорож, мазь
Бпам’ять, сіль, велич, лазур
Ввуаль, буденність, суміш, папороть
Гкров, заметіль, емаль, світлотінь
Дмагістраль, ціль, мігрень, пастель
У якому відмінку вжите слово, виділене в реченні:
Нашу тисячолітню історію не треба ні підмальовувати, ні чепурити, хоч її переписали на свій лад чужинці, відвівши в ній для нас непривабливу РОЛЬ другорядних статистів.
Іменником є слово, написане з великих літер, у реченні
Правильно утворено всі імена по батькові в рядку
У якому рядку всі слова записано правильно
Подвоєння літер відбувається в усіх словах рядка
Іменники чоловічого роду в усіх словах рядка
Потрібно поставити у на місці пропусків у рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома