11-А Підготовка до НМТ "Функції. Графіки функцій"

Додано: 19 червня 2022
Предмет: Алгебра, 11 клас
Тест виконано: 80 разів
21 запитання
Запитання 1

Оберіть вірне твердження

варіанти відповідей

Графік парної функції симетричний відносно початку координат

Графік непарної функції симетричний відносно вісі абсцис

Графік парної функції симетричний відносно вісі ординат

Графік непарної функції симетричний відносно початку координат

f(-x)=f(x) є властивістю непарної функції

f(-x)=f(x) є властивістю парної функції

f(-x)=-f(x) є властивістю непарної функції

f(-x)=-f(x) є властивістю парної функції

Запитання 2

Оберіть графік функції y=cos x

варіанти відповідей
Запитання 3

Укажіть з поміж наведених ескіз графіка функції y = −2x + 3.

варіанти відповідей
Запитання 4

Укажіть з поміж наведених функцію, ескіз графіка якої зображений на рисунку.

варіанти відповідей

y = x2 - 2

y = (x - 2)2

y = x2

y = (x + 2)2

y = x2 + 2

Запитання 5

Графік якої функції зображено на малюнку?

варіанти відповідей

х = 3

у = 3х

у = −3

у = 3

Запитання 6

Графік якої функції зображено на рисунку?

варіанти відповідей

у = х ∕ 5  

у = 5х

у = х + 5

у = −х + 5

Запитання 7

Знайти область визначення функції

варіанти відповідей

Будь-які значення,крім х=6

Будь-які значення, крім х=0

Будь-які значення, крім х=3

Будь-які значення, крім х=-3

Запитання 8

За графіком,зображеним на малюнку знайдіть:

Значення у,якщо х = −3

варіанти відповідей

-2

2

-1,5

-3

Запитання 9

За графіком, зображеним на малюнку, знайдіть нулі функції;

варіанти відповідей

-3

-1,5

-1

3

Запитання 10

На малюнку зображено графік функціїї y = −2x2 + 2x − 4.

Визначте координати точки вершини параболи.

варіанти відповідей

(-0,5; 3)

(0,5; -3,5)

(-0,5; -3,5)

(0,5; 3,5)

Запитання 11

На рисунку зображено графік функції y = f(x) визначеної на проміжку

[–2;4]. Цей графік перетинає вісь Оу в одній із зазначених точок. Укажіть цю точку.

варіанти відповідей

(4;0)

(3;4)

(0;3)

(3;0)

(0;4)

Запитання 12

На рисунку зображено графік функції y = f(x) визначеної на проміжку

[–4; 6]. Укажіть найбільше значення функції f на цьому проміжку.

варіанти відповідей

-4

3

4

5

6

Запитання 13

Функція y = f(x) визначена і зростає на проміжку [–3; 2]. На рисунку зображено графік цієї функції на проміжку [–3; 0]. Яка з наведених точок може належати графіку цієї функції.

варіанти відповідей

K

L

O

M

N

Запитання 14

Яка з функцій парна?

варіанти відповідей

cosx

sinx

tgx

ctgx

Запитання 15

На якому графііку схематично зображено функцію y=log2,8x

варіанти відповідей
Запитання 16

Які з перелічених логарифмічних функцій є зростаючими?

варіанти відповідей

y= log2 (x+1)

y= log0.9 x

y= log2 x

y= 3log5 x

Запитання 17

На якому з рисунків зображено графік показникової функції?

варіанти відповідей
Запитання 18

Укажіть зростаючу функцію

варіанти відповідей

y=log0,7x

y=2-x

y=5x

y=log1/3x

Запитання 19

На якому із графіків схематично зображено графік функції у=х-3

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 20

На якому з графіків схематично зображено графік функції у = х3

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 21

Оберіть, які з поданих функцій є степеневі.

варіанти відповідей

у=х¼

у=32

у=х3

у=10х

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест