Складнопідрядне речення з підрядним означальним
Складнопідрядне речення з підрядним з’ясувальним
Підрядну частину до головної приєднує сполучне слово в реченні
Виділене слово є членом речення в рядку
Складнопідрядним із підрядною допустовою частиною є речення
Складнопідрядним із підрядною частиною наслідку є речення
Складнопідрядним із підрядною частиною умови стане речення, якщо серед варіантів продовження речення Поспієш на обід...вибрати
Складне речення з підрядним обставинним місця утвориться, якщо частину де кує зозуля вписати замість крапок у реченні
Складне речення з підрядним обставинним способу дії утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Так вийшло... вибрати
Складне речення з підрядним обставинним порівняльним утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Сестра розповідала... вибрати
5. Виділіть складнопідрядне речення з підрядним означальним.
Складнопідрядним з підрядним мети є речення
Складнопідрядне речення з підрядним наслідку утвориться, якщо до частини «Уся дорога була занесена снігом…» додати
Складнопідрядним з підрядним причини є речення
Складнопідрядним зі з’ясувальною частиною є речення
Складнопідрядним із підрядною порівняльною частиною є речення
Скільки частин у поданому речення (розділові знаки пропущено)
До тебе летіла б край світу де сходить зоря золота якби не морози на квіти якби не минули літа.
Підрядну порівняльну частину містить речення:
Підрядну частину мети містить речення:
Визначити різновид підрядного обставинного речення: Хай прийдуть до тебе добробут і гідність і сядуть на покуті, щоб зникли сум і скорботи з твоїх темних кутків (О. Довженко).
Визначити різновид підрядного обставинного речення: Мій куліш сам Котовський так їв, що аж за вухами лящало… (М. Стельмах).
Позначити складнопідрядне речення з підрядним наслідковим:
Складне речення з підрядним обставинним часу утвориться, якщо частину коли випікають паску поставити на місці пропуску в реченні:
Укажіть вид складного речення:
Маючи друзів, уважай, що ти володієш скарбом.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома