12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Аксіоми стереометрії. Паралельність у просторі.

Додано: 10 вересня 2020
Предмет: Математика, 10 клас
8 запитань
Запитання 1

Пряма АВ перетинає α .

Скільки точок прямої АВ належить α?

варіанти відповідей

жодної

одна

дві

всі точки прямої АВ

Запитання 2

Якщо коло має з площиною дві спільні точки, то всі точки кола належать цій площині?

варіанти відповідей

ні

так

Запитання 3

Чи можна провести площину через три точки, якщо вони лежать на одній прямій?

варіанти відповідей

Ні, ніколи 

Так, завжди 

Інколи, при певній умові 

інша відповідь

Запитання 4

Чи можуть дві площини мати тільки одну спільну точку?

варіанти відповідей

Ні, ніколи

Так, завжди 

Так, при певній умові

інша відповідь

Запитання 5

Оберіть основні аксіоми стереометрії.

варіанти відповідей

Через будь-які три точки простору, які не лежать на одній прямій, проходить площина і до того ж тільки одна.

Якщо дві точки прямої належать площині, то й уся пряма належить площині.

Якщо дві площини мають спільну точку, то вони перетинаються по прямій.

Через пряму і точку, що не належить цій прямій, можна провести площину і тільки одну.

Через дві прямі, які мають спільну точку , можна провести площину і тільки одну.

Запитання 6

Точки A, B, C і D не лежать в одній площині. Серед даних прямих укажіть пряму, яка не лежить у площині АСD

варіанти відповідей

AC

AD

CD

BD

Запитання 7

З гнізда одночасно вилетіли три голуба. Вони почали літати: перший почав кружляти навколо даха, другий - вниз та вгору, третій - рухатись над небокраєм. Через який час усі три голуба опиняться в одній площині?

варіанти відповідей

такого часу не настане

коли вони знову опиняться у гнізді

вони весь час знаходяться в одній площині

коли втомляться і впадуть на землю

неможливо визначити

Запитання 8

Скільки площин можна провести через пряму і точку?

варіанти відповідей

одну

жодної

безліч

одну або безліч

інша відповідь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест