Укажіть характеристичну групу амінів
Укажіть формулу вторинного аміну
Установіть послідовність складання назв первинних амінів.
1. Цифрами зазначають місця й назви замісників (за їх наявності).
2. Нумерують карбоновий ланцюг, починаючи з атома, до якого ближче розташована аміногрупа.
3. Додають слово амін.
4. Називають алкан найдовшого ланцюга.
5. Зазначають цифрою місце аміногрупи.
Вкажіть формулу метанаміну
Проаналізуйте твердження й оберіть правильний варіант відповіді.
Твердження 1.
Фенолфталеїн змінює забарвлення на малинове у присутності метанаміну.
Твердження 2.
Аміни — органічні основи.
Проаналізуйте твердження й оберіть правильний варіант відповіді.
Твердження 1.
Взаємодії метанаміну з водою та хлоридною кислотою підтверджують кислотні властивості амінів.
Твердження 2.
Ароматичні аміни відрізняються від насичених наявністю бензенового кільця.
Укажіть нітрогеновмісну неорганічну речовину, що утворюється як результат спалювання метанаміну
Віртуальний експеримент.
У трьох пронумерованих пробірках містяться анілін, бензен і фенол.
При додаванні бромної води до пробірки №1 видимих ознак реакції не спостерігається.
При додаванні бромної води до пробірки № 2 відбувається випадіння осаду білого кольору.
При додаванні бромної води до пробірки № 3 відбувається випадіння осаду білого кольору.
Речовина в пробірці № 2 реагує з хлоридною кислотою, утворюючи сіль.
Вміст пробірки № 3 реагує з розчином лугу, утворюючи сіль і воду.
Визначте вміст пробірок.
Встановіть відповідність між реагентами і продуктами:
А. 4СН3 –NH2 + 9О2 → 1. [CH3–NH3]+ + Cl–
Б. СН3–NH2 + Н2О → 2. 4СО2 + 10Н2О + 2N2
В. СН3–NH2 + НСl → 3. [C6H5–NH3]+Cl–
Г. С6Н5–NH2 + НСl → 4. [CH3–NH3]+ + OH–
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома