1. Вкажіть групу найпоширеніших забруднювачів грунтів.
2. Автотранспорт є серйозним джерелом забруднення.
3. Хвороботворні бактерії, збудники мікозів спричинюють забруднення.
4. Наведіть приклад алергенних видів рослин-бур'янів, що є одним із видів біологічного забруднення.
5. Назвіть три важких метали, що обов'язково контролюються у продуктах харчування.
6. Виберіть вид ерозії грунтів, що виникає при неправильному зрошенні.
7. Назвіть метод знезараження грунтів за участю рослин, чиє коріння всмоктує пестициди й розкладає шкідливі речовини.
8. Як називається органічна складова грунтів, що визначає родючість грунтів?
9. Назвіть органічне добриво, що є продуктом переробки органічних відходів сільського господарства дощовими черв'яками.
10. Установіть відповідність між найпоширенішими групами пестицидів (1-4) та їх призначенням (А-Д).
1 гербіциди
2 інсектициди
3 фунгіциди
4 акароциди
А скидання листя перед збиранням урожаю
Б боротьба з комахами
В для знищення бурянів
Г знищення шкідливих кліщів
Д отрутохімікати проти грибкових хвороб
11. Установіть відповідність між групами заходів від ерозії (1-4) та відповідними прикладами (А-Д).
1 організаційно - господарські
2 лісомеліоративні
3 гідротехнічні
4 агротехнічні
А водозатримувальні вали
Б скріплення грунту стернею
В застосування сівозмін
Г фіторемедіація
Д полезахисні смуги
12. Виберіть ознаки, що характеризують екологічну проблему, наслідки якої зображено на ілюстрації.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома