Позначте складне безсполучникове речення (розділові знаки умисно пропущені)
Пунктуаційна помилка допущена у реченні
Неправильно розставлено розділові знаки в реченні
Речення "Заспівай мені, будь ласка, пісню свого народу, і скажу я, чи він має мир і свободу"
кОму треба поставити в реченні
Вкажіть речення, де НЕПРАВИЛЬНО вжито розділові знаки.
1. Укажіть безсполучникове складне речення
4. Безсполучникове складне речення, у якому ставиться крапка з комою
(розділові знаки пропущено)
7. Безсполучникове складне речення, у якому ставиться двокрапка
8. Безсполучниковим складним реченням, у якому зміст обох частин протиставляється або зіставляється, є
11. Безсполучникове складне речення, у якому ставиться тире
12. Речення, у якому правильно розставлено розділові знаки
2. Вказати безсполучникове складне речення
5. Кому треба поставити між частинами безсполучникового складного речення в рядку (розділові знаки пропущено)
6. Тире треба поставити між частинами безсполучникового складного речення в рядку (розділові знаки пропущено)
7. Двокрапку треба поставити між частинами безсполучникового складного речення (розділові знаки пропущено)
Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити кому в рядку (розділові знаки пропущено)
Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити кому в рядку (розділові знаки пропущено)
Після речення Цвітуть яблуні… треба поставити кому, якщо серед варіантів його продовження вибрати
Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити тире в рядку (розділові знаки пропущено)
Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити тире в рядку (розділові знаки пропущено)
Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити двокрапку в рядку (розділові знаки пропущено)
Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити двокрапку в рядку (розділові знаки пропущено)
Позначте безсполучникове складне речення, між частинами якого слід поставити ТИРЕ (розділові знаки пропущено):
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома