БПтаСС Тема 5. Маркетинг-план

Додано: 5 жовтня 2022
Предмет: Економіка, 3 клас
Тест виконано: 24 рази
10 запитань
Запитання 1

Задача адміністрації компанії – переведення цілей бізнесу в якість цілей маркетингу. 

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 2

Одною з основних цілей маркетингової стратегії є забезпечення наявності переваг вашого товару над товаром, представленим конкурентами.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 3

Втілення комплексу домінуючих принципів, конкретних цілей маркетингу на тривалий період і відповідних рішень по вибору та агрегуванню засобів (інструментів) організації та здійснення на ринку орієнтованої на ці цілі ділової активності.

варіанти відповідей

стратегія маркетингу

тактика маркетингу

Запитання 4

Маркетингова стратегія підприємства, як відомо включає чотири головні складові підсистеми

варіанти відповідей

дві головні складові підсистеми

три головні складові підсистеми

чотири головні складові підсистеми

Запитання 5

Фактори, аналіз яких передує розробці маркетингової стратегії. Отже, йдеться про фактори маркетингового середовища і цілі фірми.

варіанти відповідей

вхідні елементи

вихідні елемненти

Запитання 6

Стратегічні рішення щодо маркетингового міксу, тобто комплексу компонентів маркетингу, який включає чотири складові – товар, ціну, збут, просування.

варіанти відповідей

вхідні елементи

вихідні елемненти

Запитання 7

 Виключно захисна стратегія, яка застосовується в умовах глибокої кризи економічної діяльності фірми, коли фірма перебуває на межі банкрутства.

варіанти відповідей

Стратегія виживання

Стратегія стабілізації

Стратегія росту

Запитання 8

Використовується за умов швидкого або несподіваного падіння базових показників фірми, чи за умов, коли розвиток фірми має коливальний характер. 

варіанти відповідей

Стратегія виживання

Стратегія стабілізації

Стратегія росту

Запитання 9

Передбачає зростання обсягів продажу, прибутку, капіталу та інших показників фірми.

варіанти відповідей

Стратегія виживання

Стратегія стабілізації

Стратегія росту

Запитання 10

Стратегія диференціації полягає в створенні нових товарів та послуг чи модифікації існуючих, що задовольняють виявлені потенційні можливості.

варіанти відповідей

так

ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест