Задача адміністрації компанії – переведення цілей бізнесу в якість цілей маркетингу.
Одною з основних цілей маркетингової стратегії є забезпечення наявності переваг вашого товару над товаром, представленим конкурентами.
Втілення комплексу домінуючих принципів, конкретних цілей маркетингу на тривалий період і відповідних рішень по вибору та агрегуванню засобів (інструментів) організації та здійснення на ринку орієнтованої на ці цілі ділової активності.
Маркетингова стратегія підприємства, як відомо включає чотири головні складові підсистеми
Фактори, аналіз яких передує розробці маркетингової стратегії. Отже, йдеться про фактори маркетингового середовища і цілі фірми.
Стратегічні рішення щодо маркетингового міксу, тобто комплексу компонентів маркетингу, який включає чотири складові – товар, ціну, збут, просування.
Виключно захисна стратегія, яка застосовується в умовах глибокої кризи економічної діяльності фірми, коли фірма перебуває на межі банкрутства.
Використовується за умов швидкого або несподіваного падіння базових показників фірми, чи за умов, коли розвиток фірми має коливальний характер.
Передбачає зростання обсягів продажу, прибутку, капіталу та інших показників фірми.
Стратегія диференціації полягає в створенні нових товарів та послуг чи модифікації існуючих, що задовольняють виявлені потенційні можливості.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома