БСР(розділові знаки)

Додано: 1 лютого 2023
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 625 разів
10 запитань
Запитання 1

Кому потрібно поставити в складному безсполучниковому реченні (розділові знаки вилучено)

варіанти відповідей

На схід сонця квітнуть рожі будуть дні погожі.

Знову осінь над гаями жовтий лист сади встеля.

Дощ давно вже перестав хмари розійшлися виплив ясний місяць заглянув у вікна а на долівці й по стінах розмалював чудні якісь виводи-узори.


Глянь моя мила зорі повисли над Дніпром.

Дерево міцне корінням людина трудовим горінням.

Запитання 2

Крапку з комою потрібно поставити в складному безсполучниковому реченні (розділові знаки вилучено)

варіанти відповідей

Говорять думи і діброви говорять гори луг ріка говорять птиці вечорові розмова точиться струнка.

Знову цвітуть каштани хвиля дніпровська б’є.

 Весла прибрали човен поволі плив за течією.

Спріває Маланці колос сміється лука ранніми росами дзвоном коси кличуть городи синім листом тучна земля диха на неї теплом

Запитання 3

Тире потрібно поставити в складному безсполучниковому реченні (розділові знаки вилучено)

варіанти відповідей

 Вночі несподівано знявся північний вітер небо скоро затяглося хмарами.


Миколі схотілося їсти а потім пити в нього посохло в горлі в роті.

Мотори гули все далі голоси все глибшали десь у степу клекіт ворожих кулеметів долітав усе глухіше.

Грім гримить хліб буде родить.

Сонце шукаючи броду сторожко зупинилося посеред ріки на моторному човнику зі сміхом пропливали дівчата у вінках.

Запитання 4

Двокрапку потрібно поставити в складному безсполучниковому реченні (розділові знаки вилучено)

варіанти відповідей

І досі сниться під горою між вербами та над водою біленька хаточка стоїть.

Пролунав постріл почалися змагання.

Будеш сіяти з сумом вродить печаль.

Тиша тріснула ніч загриміла тисячі вогнів трасуючих куль прошиваючи темряву помчали звідусіль на перевал.

 Зійде сонце утру сльози ніхто не побачить.

Запитання 5

Правильно розставлені розділові знаки в реченні

варіанти відповідей

Весною повіва, земля квіточки викида, буяє травка молода, все мертве ожива.

Із-за лісу випливає місяць і оживають срібні вінки на Черемоші, озеречко і земля.

 Я люблю дивитись як гаї синіють, як пташки співають, – слухати люблю.

Зацвіли в саду гвоздики, осінь тільки починається.

Бачу здалека, хвиля іскриста грає вільно по синьому морю.

Запитання 6

Правильно поставлено тире в реченні

варіанти відповідей

 Він вважав себе дуже багатим – є молодість, є сила, є нестримне бажання працювати.

Часто сняться мені Карпати – в долах маки жаріють рясні.


На годину спізнишся – за рік не наздоженеш.


З золота зіткане сяєво ллється – ліс в нім купається, листя сміється.

Ще не розвіяв битви дим над згарищем села – ще кров’ю вражою сплива під вербами Сула.

Запитання 7

Правильно поставлено двокрапку в реченні

варіанти відповідей


Так і живу я нині: матері мову шаную, море, глибоке море, в рідному слові я чую.


Подивилась ясно: заспівали скрипки!

Карпатське сонце в небо йде повільно: світліє тиша між дерев глибока.

Так тихо, так любо: так ніжно у полі.


Запитання 8

Після речення   Далеко на сході стало червоніти небо...  треба поставити двокрапку, якщо серед варіантів його продовження вибрати

варіанти відповідей


хотілося дочекатися сонячного сяйва.

сонце сходило.

розстелилася по травах перша вранішня роса, і зсідався туман.

обліплене з усіх боків чорними хмарами.

 вітаючи чорну землю з ранком.

Запитання 9

Після речення

Квітують груші у саду...

треба поставити кому, якщо серед варіантів його продовження вибрати

варіанти відповідей

 вишні вже відцвіли.

 

 і встеляють землю білим квітом.

значить справжнє тепло прийшло.


пахнуть перші квіти навколо.

прийшов травень.

Запитання 10

Після речення   Ми стукали... треба поставити тире, якщо серед варіантів його продовження вибрати

варіанти відповідей


але ніхто не відчиняв добре замкнуті двері.

 і луна йшла від тих звуків.

нікого не було вдома.

незважаючи на те, що ніхто не відчиняв.

щоб хтось відчинив.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест