Укажіть символи лужних елементів.
1.Cl;
2.Na;
3.Cs;
4.Br;
5.Cu;
6.K;
7.Tc;
8.I
Укажіть символи елементів малих періодів.
1.H;
2.Al;
3.Ca;
4.Fe;
5.P;
6.S;
7.As;
8.Rb
Укажіть символи елементів побічних підгруп.
1.Li;
2.Sc;
3.Ag;
4.Si;
5.N;
6.Ar;
7.Mn;
8.Zn
Хімічний елемент, що за хімічними властивостями найбільш подібний до As, — це
Хімічний елемент, що виявляє найслабші неметалічні властивості, — це
Групи поділяються на:
Виберіть правильне закінчення речення <Період −це
А) горизонтальний ряд елементів що розташовані за збільшенням відносноі атомноі маси, який розпочинаеться з лужного елемента і закінується інертним елементом
Б )горизонтальний ряд елементів що розташовані за зменшенням заряду ядра, який розпочинається з лужного елемента і закінчується інертним елементом
В )горизонтальний ряд елементов що розташовані за збільшенням порядкового номера, який розпочинається з лужного елемента і закінчується інертним елементом
Г) горизонтальний ряд елементів що розташовані за збільшенням заряду ядра, який розпочинаеться з лужного елемента і закінчується галогеном.
Що поклав Д.І.Менделєєв в основу систематизації хімічних елементів?
Виберіть сучасне формулювання періодичного закону Д.І.Менделєєва:
Елементи головних підгрупрозміщені в клітинках
Які групи хімічних елементів " виселені" із основної частини таблиці
В одній підгрупі періодичної системи Д.І.Менделєєва розташовані:
До великих періодів періодичної системи належать:
варіанти відповідей
Скільки є груп у періодичній системі?
Горизонтальний ряд хімічних елементів, що починається лужним металом та закінчується інертним елементом називається:
Укажіть порядкові номери елементів, що належать до одного періоду:
Як змінюються металічні властивості у періодах зліва направо?
В якій групі знаходиться Алюміній?
Яка частинка має масу, але не має заряду?
Скільки протонів у атомі Оксигену?
Скільки протонів і електронів у атома Натрію?
Нуклонне число це ...
Число нейтронів це різниця -
Знайдіть елемент у якого на три електрона більше, ніж у Алюмінію
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома