Діагностична контрольна робота

Додано: 18 вересня 2022
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 257 разів
18 запитань
Запитання 1

1.Як називаються слова, що вийшли з активного вжитку?

            

варіанти відповідей

А) неологізми; 

Б) запозичені;

В) застарілі;  

Г) іншомовні

Запитання 2

2.Неологізми – це …

       


варіанти відповідей

А) застарілі слова; 

 Б) нові слова; 

В) запозичені слова;

 Г) архаїзми.

Запитання 3

3.Слова перст, зріти, лицедій – це …

             

варіанти відповідей

А) архаїзми;

 Б) історизми

В) неологізми;  

Г) синоніми

Запитання 4

4.Вкажіть, яке запозичене слово має таке значення: «Службовець, який розносить ділові папери».

                

варіанти відповідей

А) поштар;  

Б) кур’єр;

В) аспірант

Запитання 5

5. Вкажіть слово-термін.

                     

варіанти відповідей

А) урок

Б) фонетика; 

  В) нарада;

  Г) відпустка.

Запитання 6

6.Позначте рядок дієслів, кожне яких пишеться з не окремо.




варіанти відповідей

А.(не)пробував, (не)притомніти, (не)слухають

Б. (не)вщухав, (не)хочеться, (не)вгавали

В. (не)знайшла, (не)дооцінюєте, (не)складаються

Г. (не)дійшов, (не)відчуваю, (не)може

Запитання 7

7.Познач рядок дієслів, у які треба вставити букви е (є)



         

варіанти відповідей

А Протисн…ться, відіб′…шся, промовч…ш.

Б Перемел…ться, нос…ш, розступ…ться.

 В Почу…ш, зазнач…ш, підроб…ш.

Г Пропону…ш, зізна…ться, кол…ться.

Запитання 8

8.У якому рядку всі займенники пишуться разом?





варіанти відповідей

А) Чия/сь, хтона/з/ким, будь/що.

Б) Де/хто, аби/який, ні/кого.

В) Ні/до/чого, ні/чий, казна/чий.

Г) Що/небудь, аби/до/кого, ні/хто.

Запитання 9

9.Через дефіс пишуться такі займенники:




варіанти відповідей

А) Хто/сь, де/який, аби/чий, котрий/сь.

Б) Аби/що, де/кого, котрого/сь, що/сь.

В) Казна/хто, будь/кого, що/небудь, хтозна/стільки.

Г) Аби/в/кого, де/в/кого, хтозна/до/кого, аби/з/ким

Запитання 10

10. Прислівниками є всі слова рядка

    

   

    

   

     Д ніхто, звечора, анітелень

варіанти відповідей

 А пліч-о-пліч, опівдні, дехто

  Б нарешті, вранці, казна-що

 В усередині, без кінця, чий-небудь

  Г збоку, завглибшки, ніколи

Запитання 11

11.Разом треба писати всі прислівники у рядку :

    

    

   

  

варіанти відповідей

А ні/коли, на/впроти, з/вечора

Б на/рівні, під/ряд, віч/на/віч

 В на/переваги, на/взнак, раз/у/раз

  Г куди/небудь, з/ненацька, за/раз

Запитання 12

12.Складеними є всі сполучники в рядку





варіанти відповідей

А тому що, після того як, зате

Б через те що, якщо, проте

В для того щоб, унаслідок того що, так що

Г нібито, мов, якби. 

Запитання 13

13.Виділене слово є сполучником, його слід писати разом у реченні:





варіанти відповідей

А Сашко розповів про/те, що побачив на екскурсії.

Б Як/би ви вчились так, як треба, то й мудрість би була своя.

Б Злетіти птахом аж до неба як/би хотілося мені!

Г За/те тобі дякую, що врятував від злого ока. 

Запитання 14

14. Укажіть рядок із правильно написаними прийменниками




варіанти відповідей

А попри, посеред, поперед

Б зпонад, зпосеред, довкола

В внаслідок, узв'язку - з, під - час


Г у зв'язку з, з попід, незважаючи на

Запитання 15

15. Укажіть рядок, у якому всі прийменники пишуться через дефіс





варіанти відповідей

А о/бабіч, під/кінець, із/над

Б з/проміж, з/поперед, за/винятком

В з/серед, із/за, у/разі

Г з/попід, з/серед, з/поза

Запитання 16

16.Укажіть рядок, де всі похідні прийменники




варіанти відповідей

А з -поза, в, попід

Б із - над, на, з-під

В понад, вздовж, навкруги

Г зі, поміж, попід

Запитання 17

17.Через дефіс треба писати всі частки рядка:


 


 

 


 

 

варіанти відповідей

А.будь/хто, якби/то, що/не/день

 

Б.казна/коли, аби/кого, хтозна/що

В.чого/небудь, як/то, де/котрий

Г. будь/як, що/небудь, зумів/таки

Запитання 18

18.У якому рядку всі частки пишуться разом?



 

 


 


варіанти відповідей

А.казна/скільки, будь/як, от/же

Б. де/чий, як/би, бозна/де

 

В. де/хто, аби/який, котрий/сь

 Г. знав/би, ото/ж, ніби/то

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест