Перевірити рівень засвоєння знань отриманих за 5 – 6 клас навчання. Розвивати вміння логічно мислити, правильно висловлювати свої думки в письмовому вигляді. Виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність.
Знайти корінь рівняння: 5х - 24 = 2х +60
Знадіть найбільший спільний дільник і найменше спільне кратне чисел a i b,
якщо а = 80, b= 32
Знайдіть значення х із пропорції
( 4 + х) : 28 = 1 : 4
Вказати всі натуральні дільники числа 36 і вибрати серед них прості.
Скориставшись рисунком, з’ясуйте, яке з наведених тверджень неправильне.
А) FЕ || РK Б ) FP ⊥ FE
В ) KE ІІ РF Г ) KЕ ⊥ EF
Знайти число протилежне кореню рівняння:
- ( х + 4,3) + 6,1 = - 7,9
Яка з точок, зображених на рисунку, має координати (3;–2)?
На рисунку зображено графік руху пішохода. Скориставшись графіком, визначте, яку відстань подолав пішохід до зупинки.
Знайти число 25 % якого становлять 87,5 % від числа вісім дев'ятих.
У відповідях " коса риска" позначає риску дробу.
У першому ящику в 8 разів більше груш, ніж у другому. Якщо з першого ящика взяти 35 кг, а в другий покласти ще 21 кг, то в обох ящиках груш стане порівну. Скільки кілограмів груш було в кожному ящику спочатку?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома