Пояснити та встановити значення фразеологізмів :
1. Як горохом об стіну-
2.Як мокре горить -
3.Як у воду опущений -
4.Як у Бога за пазухою -
А.дуже повільно ;
Б.не можна вплинути на когось ;
В.засмучений ,розгублений ;
Г.почуватися спокійно , затишно ;
Д.щось прекрасне , чудове , грандіозне , величне .
Розділові знаки при звертанні правильно вжито в реченні
Слово "здавалося" є вставним в реченні:
Встановіть відповідність між односкладним реченням та його видом:
А Раніше, аніж наказувати, навчись коритися.
Б Мені невесело було й на нашій славній Україні.
В Ясени, ясени, бачу вас за селом край дороги.
Г Дівчині дарують квіти з напіврозквітлими пуп'янками.
Д Озеро в лісі, в озері - ліс.
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 узагальнено-особове
4 безособове
З'ясуйте синтаксичну роль виділених слів (цифра позначає наступне слово).
Ніколи не треба забувати про своє призначення й (1)завжди пам'ятати, що (2)митці покликані народом для того, аби показувати (3)світові насамперед, що життя (4)прекрасне, що само по собі воно є найбільшим і найвеличнішим з усіх мистецьких благ.
А обставина
Б підмет
В додаток
Г іменна частина присудка
Д означення
1 завжди
2 митці
3 світові
4 прекрасне
Граматичну помилку допущено в рядку
Неправильно побудовано словосполучення
Укажіть речення, у якому немає підмета:
Укажіть речення з простим дієслівним присудком, вираженим фразеологізмом:
Укажіть речення, у якому є тире між підметом і присудком (розділові знаки пропущено):
НЕПРАВИЛЬНО побудовано речення
Позначте речення, у якому НЕ ПОТРІБНО виділяти комами поширене означення:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома