Прикладка є в реченні.
Виділене слово є обставиною причини в реченні.
Виділене слово є обставиною мети в реченні.
Виділене слово є обставиною способу дії в реченні.
Визначте рядок, у якому речення поширене узгодженим означенням.
Неузгоджене означення вжито в реченні.
Додаток виділено в реченні.
Односкладним означено-особовим є речення.
Односкладним неозначено-особовим є речення.
Односкладним узагальнено-особовим є речення.
Односкладним називним є речення.
Односкладним безособовим є речення.
Прочитайте текст.
(1) Низький рівень фізичної активності призводить до глобальних порушень функціонування організму. (2) Проблеми виявляються з опорно-руховим апаратом, ендокринною та серцево-судинною системами. (3) Тому потрібно щоденно займатися фізкультурою. (4) Фізичні навантаження - прекрасний спосіб зміцнення організму та зняття психологічної напруги.
Односкладним є речення...
Двоскладним є речення.
Односкладним є речення.
Установіть відповідність та виберіть правильний варіант.
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 узагальнено-особове
4 безособове
А З гармат по горобцях не стріляють.
Б Кругом гомоніли, вешталися, лагодилися до чогось.
В Можна вибрать друга і по духу брата, та не можна рідну матір вибирати.
Г Довго спали вітри у ярах на припоні.
Д Буду хлібом і цвітом ділитись, відчиняти ворота гінцям.
Скільки називних речень у поданому уривку?
(1) Вітер. (2) Злива. (3)Безсоння.
(4) Гасне літо зелене.
(5) Падають на підвіконня
Жовті долоні клена.
Серед поданих речень знайдіть:
а) означено-особові
б) називні
1. Відмикаю світанок скрипковим ключем.
2. Чорна ніч інкрустована ніжністю.
3. У майбутнього слух абсолютний.
4. Затінок, сутінок, день золотий.
5. Червоний гребінь горизонту...
6. Затули свої очі долонями сліз.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома