Перше тіло масою 2кг рухається зі швидкістю6м/с, друге – нерухоме. Після удару перше тіло зупинилось, друге почало рухатись зі швидкістю 2м/с. Знайти масу другого тіла?
Вагон масою 20т рухається зі швидкістю 1,5м/с, зустрічає нерухому платформу масою 10т. Після чого вагон та платформа рухаються разом. Чому дорівнює їх швидкість?
Візок масою 2кг рухався зі швидкістю 3м/с, вдарив нерухомій візок масою 4кг. Після взаємодії важки рухаються разом. Знайти їх швидкість після взаємодії?
Маса кулі 8г, її швидкість600м/с. Для того, щоб шайба мала такий самий імпульс, вона повинна рухатись зі швидкістю…
Для стискання пружини на 3см прикладена сила 20Н. Потенціальна енергія деформованої пружини дорівнює…
Камінь кинули вертикально вниз. На шляху в 1м його кінетична енергія збільшилась на 16Дж. Яку роботу здійснила сила тяжіння?
Камінь під час кидка має кінетичну енергію 80Дж, його маса 0,4кг. Чому дорівнює швидкість кидка?
В 5кг газу міститься 15∙1025 молекул. Молярна маса газу дорівнює…(NA=6,02∙1023моль-1)
В балоні об’ємом 30 дм3 знаходиться водень під тиском 5 МПа та температурі 270С. Визначити масу газу, вважаючи водень ідеальним газом?
Під час охолодження ідеального газу від 7110С до -270С. Середня швидкість теплового руху молекул зменшилась у …
Знайти концентрацію молекул водню, якщо маса молекули водню 3,3∙10-27кг. Тиск у посудині 4∙104 Па, середній квадрат швидкості 2,5∙105 м2/с2.
(М = 2∙10-3кг/моль, NA = 6,02∙1023моль-1)
Як зміниться тиск ідеального газу при збільшенні концентрації його молекул у 3 рази, якщо середня квадратична швидкість залишається незмінною…
Рівняння стану ідеального газу пов’язує його макроскопічні параметри…
Як зміниться тиск ідеального газу, якщо середня квадратична швидкість молекул збільшиться у 2 рази..
Газу надано 400 Дж теплоти, при цьому він здійснив роботу 200 Дж. Чому дорівнює зміна внутрішньої енергії?
До калориметра, де перебуває 200г води при 20о С, поклали шматок льоду масою 80г при -10 о С. Яка температура встановиться калориметрі після завершення теплообміну? Тепловими затратами знехтувати.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома