На фармацевтичному пiдприємствi склалася ситуацiя, коли працiвники виконують значний обсяг роботи за низьку заробiтну плату через погрози керiвництва щодо звiльнення. Вкажiть форму влади, яку застосовує керiвни- цтво: (2015)
На фармацевтичному підприємстві сформувалася група любителів велоспорту. Така група називається: (2020)
На фармацевтичному ринку спостерiгаються сезоннi коливання попиту на протизастуднi лiкарськi засоби. Який вид маркетингу характеризує такий стан попиту? (2013)
На фармацевтичному ринку України функцiонують аптеки рiзних форм власностi. Вкажiть вид власностi для комунальної аптеки:
На цей час у теорiї менеджменту видiляють чотири найважливiшi пiдходи до управлiння. Вкажiть пiдхiд, який НЕ ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ у теорiї менеджменту:
Найпопулярнішою і широко використовуваною складовою системи маркетингових комунікацій є реклама. Чого не повинна містити реклама ЛЗ? (2021)
Наприкiнцi мiсяця аптека по- дає звiтнiсть для прийняття управ- лiнських рiшень. До якого виду звiту належить товарний звiт аптеки?
На яку модель організації маркетингу орієнтується фармацевтична фірма, яка виробляє невеликий асортимент ліків, призначених для одного ринку, формує групи маркетологів та виділяє управлінців за функціями маркетингу? (2022, 2023)
Об’єктивність процесів управління вимагає поділу управлінської праці на фармацевтичному підприємстві. Що утворюється в результаті вертикального поділу праці? (2014)
Облiк кадрiв на фармацевтичних пiдприємствах засновується на веденнi трудових книжок, особистих справ спiвробiтникiв, облiкових карточок Т-2. Оберiть показник, який НЕМОЖЛИВО визначити за результатами облiку:
Одним з важливих кроків у розвитку управлінської думки був поділ усього процесу управління на основні функції: планування, організація, мотивація і контроль. Хто був засновником цієї теорії?
Одним iз завдань бухгалтерського облiку є надання iнформацiї для ефективного управлiння аптекою i така iнформацiя зорiєнтована на певних користувачiв. Вкажiть внутрiшнiх користувачiв:
Однією з функцій менеджменту є мотивування. Мотив визначається як:
Оптово-посередницька фірма, яка співпрацює із закордонними партнерами, з метою досягнення комерційного успіху, проводить заходи, що сприяють формуванню власного позитивного іміджу. Який вид професійної етики використовує фірма?
Оптова фармацевтична фірма зазнала підприємницьких збитків через заборгованість аптечної мережі. Вкажіть вид підприємницьких збитків.
Оптово-роздрібна фірма здійснює реалізацію лікарських засобів та виробів медичного призначення оптовим фірмам, аптекам та населенню. Визначте вид підприємницької діяльності.
Органiзацiя активно розвивається, але витрати перевищують доходи. Вкажiть етап життєвого циклу органiзацiї:
Організаційна структура аптеки передбачає поділ на окремі відділи: рецептурно-виробничий відділ, відділ запасів та відділ безрецептурного відпуску ліків. Для якої організаційної структури управління характерний такий поділ)?
Пiд час вiдпуску безрецептурного препарату стало зрозумiло, що хворий не сприймає словесну iнформацiю провiзора аптеки. Як називаються комунiкацiйнi перепони, при яких слова або символи можуть мати рiзне значення для вiдправника та отримувача iнформацiї?
Пiд час затвердження внутрiшнього трудового розпорядку на початковому етапi створення аптечного пiдприємства стоїть питання про тривалiсть перерви, що надається робiтникам протягом робочого дня. Якою має бути тривалiсть перерви згiдно КЗпП України?
Пiдприємницька дiяльнiсть без державної реєстрацiї є незаконною. Ким здiйснюється реєстрацiя пiдприємництва?
Пiдприємство розширює асортимент продукцiї за рахунок впровадження у виробництво лiкарського засобу, на який закiнчився термiн дiї патенту. Такий лiкарський засiб називається
Пiдприємство фармацевтичного профiлю, що досягло високих показникiв обсягiв збуту власної продукцiї i визнання покупцiв, дiстане максимальний прибуток на наступному етапi життєвого циклу:
Пiдприємство-виробник планує продавати новий лiкарський засiб через оптовi фармацевтичнi фiрми. Який вид каналу розподiлу планується використати? (2015;2016;2017)
Пiдприємство-виробник планує реалiзовувати новий лiкарський засiб через фiрмовi аптеки. Яка стратегiя розподiлу лiкарських засобiв буде задiяна?
Паблiк рилейшнз є важливим елементом комплексу маркетингових комунiкацiй фармацевтичних пiдприємств. До засобiв паблiк рилейшнз належить: (2017, 2023)
Переконливий засiб iнформацiї про товар або фiрму, комерцiйна пропаганда споживчих якостей товару та належної дiяльностi фiрми, засiб, який готує активного та потенцiйного споживача до купiвлi, це:
Попит на лiкарськi засоби залежить вiд багатьох факторiв. Який з факторiв НЕ ВПЛИВАЄ на еластичнiсть попиту? (2016)
Правлiння ВАТ ”Борщагiвський хiмiко-фармацевтичний завод” розробляє довготривалi та перспективнi плани, встановлює стратегiчнi цiлi пiдприємства. Представником якого рiвня управлiння в iєрархiї менеджменту є голова правлiння?
При аналiзi показникiв реалiзацiї лiкарського препарату спостерiгається розширення ринку, абсолютне збiльшення запасiв препарату у виробника, зниження темпiв росту продаж, iнтенсивна конкуренцiя. На якому етапi життєвого циклу товару знаходиться лiкарський препарат:
При аналізі обсягів реалізації лікарського препарату встановлено, що препарат випускається великими партіями, обсяги продажів зростають, але темпи росту уповільнюються, зростає кількість конкурентів. На якому етапі життєвого циклу товару перебуває лікарський препарат?
При вивченнi попиту на лiкарськi засоби i товари медичного призначення розрiзняють декiлька його видiв. Якому виду попиту вiдповiдає ситуацiя, коли бажання споживачiв неможливо задовольнити за допомогою товарiв i послуг, наявних на ринку?
Під час вивчення попиту на вакцини проти грипу встановлено, що вони надходять до аптечного закладу в недостатній кількості та нерівномірно. Визначте вид попиту
При органiзацiї акцiонерного товариства мiж засновниками виникла дискусiя стосовно матерiальної вiдповiдальностi. Яка матерiальна вiдповiдальнiсть у членiв акцiонерного товариства?
При реєстрації суб’єкта господарювання до органів реєстрації необхідно надати установчі (засновницькі) документи. Установчими документами суб’єкта господарювання є:
При розробці нового лікарського препарату фахівці відділу маркетингу фармацевтичної фірми провели одноразове дослідження, у ході якого з’ясовували ставлення лікарів до наявних на ринку препаратів. Який метод маркетингових досліджень використаний?
При ціноутворенні фармацевтична компанія враховує внутрішні та зовнішні фактори. Що з наведеного належить до зовнішніх факторів?
Провiзор вiддiлу маркетингу фармацевтичного виробника планує комунiкацiйну полiтику пiдприємства. Яка складова систем маркетингових комунiкацiй має найвищу вартiсть на один контакт?
Провiзор звернувся до завiдувача аптеки з пропозицiєю щодо запровадження додаткової послуги - вимiрювання артерiального тиску. Визначте вид комунiкацiй:
Провізор аптечного підприємства звільнився за власним бажанням і приступив до роботи менеджером оптової фармацевтичної фірми. До якого виду відноситься такий рух кадрів?
Провізор аптечного підприємства звільнився за власним бажанням і приступив до роботи менеджером оптової фармацевтичної фірми. До якого виду відноситься такий рух кадрів?
Провізор аптечного підприємства звільнився за власним бажанням і приступив до роботи менеджером оптової фармацевтичної фірми. До якого виду відноситься такий рух кадрів?
Провізор-інтерн після закінчення вузу влаштувався на роботу в аптеку. впродовж якого часу йому повинні оформити трудову книжку?
Провізору було видано заробітну плату в підвищеному розмірі з урахуванням роботи в нічний час. За роботу в який саме час була здійснена доплата?
Протягом року з фармацевтичної компанії звільнилися три співробітники за власним бажанням. До якого виду належить такий рух кадрів?
Процес вироблення управлінського рішення здійснюється поетапно. Що з наведених тверджень відноситься до одного з етапів процесу вироблення управлінського рішення?
Процес стратегiчного планування фармацевтичних пiдприємств складається з послiдовних етапiв. Який етап процесу стратегiчного планування є першочерговим?
Процес стратегічного планування маркетингу складається з послідовних етапів. Що відносять до етапів процесу стратегічного планування?
Представники двох фармацевтичних фірм-партнерів з України та Китаю деякий час мали комунікативні проблеми, зумовлені використанням слів і вербальних символів із різними значеннями. Що стало причиною деформації комунікативного процесу та перешкоджало обміну інформацією?
Представництво іноземної фармацевтичної фірми організувало для працівників аптек тренінг. Який елемент маркетингових комунікацій використала фірма? (2023)
Регiональний медичний представник iноземної фiрми для характеристики територiального фармацевтичного ринку використовує данi перiодичної преси та довiдково-статистичної лiтератури. Який вид дослiдження ринку ґрунтується на використаннi вказаних джерел?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома