Функції, графіки та властивості

Додано: 22 квітня 2021
Предмет: Алгебра, 11 клас
33 запитання
Запитання 1

Знайти область визначення функції:

варіанти відповідей

(-∞;0)∪(1;+∞)

(-∞;0]∪[1;+∞)

[0;1)

[0;1]

Запитання 2

Укажіть проміжок, на якому функція, задана графіком, зростає:

варіанти відповідей

[-4;2]

[-4;-2]

[-2;1]

[1;2]

Запитання 3

Знайти нулі функції:

варіанти відповідей

3 і -3

-3

3

9

-3 і 9

Запитання 4

Визначте графік квадратичної функції, для якої виконується умова: а<0, D>0

варіанти відповідей
Запитання 5

Значення функції у= 3х2 - 34, якщо х= 5, дорівнює:

варіанти відповідей

51

41

31

інша відповідь

Запитання 6

Графіком якої функції є пряма. Укажіть цю функцію.

варіанти відповідей

у=х²

у= х² - 2х

у= 2х

у= 2/х

у= 2/х +6

Запитання 7

Знайдіть значення функції y=-0,5x+3 , якщо x=-6

варіанти відповідей

-6

9

0

6

Запитання 8

Не виконуючи побудови графіка функції y=1,6x-2 , визначте, через які з даних точок проходить цей графік (оберіть всі можливі варіанти)

варіанти відповідей

A (1; -0,4)

B (2; 0,6)

C (5;6)

D (-1,5; -3)

Запитання 9

Не виконуючи побудови, знайдіть координати точки перетину графіка функції у = 6 - 4х з віссю ОY:

варіанти відповідей

(0:-6)

(- 6; 0);

(0; 6);

(-4; 0).

Запитання 10

Скільки нулів має функція у=х2-2х+1 ?

варіанти відповідей

три

два

один

жодного

Запитання 11

Укажіть множину значень функції, заданої графіком:

варіанти відповідей

[-1.5;4]

(-1.5;4]

[-4;4]

[-4;4)

Запитання 12

Знайти область визначення функції:

варіанти відповідей

[-3;2)

(-∞;-3]∪(2;+∞)

[-3;2]

(-∞;-3]∪[2;+∞)

Запитання 13

Визначте, яка з наведених функцій непарна:

варіанти відповідей

f(x) = - √x

f(x) = - х5 + х7

f(x) = IxI + 2

f(x) =Ix + 2I

Запитання 14

Для заданої функції знайти її найменше значення:

у = х2 - 4х + 5

варіанти відповідей

-4

5

2

1

Запитання 15

Графік функції у = kх + 3 проходить через точку А(2; -7). Знайти значення k

варіанти відповідей

-2

1

-5

0

Запитання 16

574972_1619032799.jpg

варіанти відповідей

3π/2

2π/3

Запитання 17

548352_1619032957.jpg

варіанти відповідей

[-5; 5]

[-2; 2]

[-3; 7]

[3; 7]

[3; 5]

Запитання 18

298879_1619033178.jpg

варіанти відповідей

[-2 ;2]

[1 ;4]

[-3 ;5]

(-∞ 2]∪ [2 ; ∞)

Запитання 19

305403_1619034226.jpg

варіанти відповідей

( -∞; ∞)

[ - 3;∞)

[ -3;∞)

[ - 6;∞)

[ 9;∞)

Запитання 20

898205_1619035680.jpg

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 21

157010_1619035789.jpg

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 22

435503_1619036036.jpg

варіанти відповідей

2

3

9

11

найбільшого немає

Запитання 23

232179_1619036424.jpg

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 24

945213_1619037034.jpg

варіанти відповідей

(- ∞; -5) ∪ ( 1; ∞)

(- ∞; -5)

( 1; ∞)

(- ∞; 0) ∪ ( 1; ∞)

(- ∞; -1) ∪ ( 5; ∞)

Запитання 25

Графік довільної функції у=f(x) паралельно перенесли вздовж осі х на 2 одиниці праворуч. Графік якої з наведених функції отримали?

варіанти відповідей

y=f(x+2)

y=f(x)+2

y=2f(x)

y=f(x)-2

y=f(x-2)

Запитання 26

На рисунку зображено графік неперервної функції y=f(x), визначеної на відрізку [-3;7]. Скільки всього точок екстремуму має ця функція на відрізку [-3;7]?

варіанти відповідей

1

2

3

5

6

Запитання 27

Укажіть рисунок, на якому зображено графік парної функції

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 28

На одному з рисунків зображено ескіз графіка функції y=√-x. Укажіть цей рисунок.

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 29

Розвяжіть нерівність 49-х²>0

варіанти відповідей

(7;+∞)

(0;+∞)

(-∞;7)

(-7;+7)

Запитання 30

Використовуючи графік функції,розв`яжить нерівність :

х²-4х+5≥0 .

варіанти відповідей

(1;1)

 

 (2;1)

 


  (-∞; +∞)

  

Запитання 31

Розв'язати нерівність

варіанти відповідей

(-∞; 0)

(0; 3]

[3: +∞)

(-∞; 0) ∪ [3: +∞)

(-∞; 3]

Запитання 32

Розв'яжіть нерівність:

(7+x)(x-2)(5-x) ≥ 0

варіанти відповідей

 x ∈ (-∞; -7] ∪ (2; 5]

 x ∈(-∞; -7] ∪ [2; 5]

 x ∈ (-∞; -7) ∪ (2; 5)

 x ∈ (-∞; -7] ∪ [2; 5)

Запитання 33

Укажіть розв'язок нерівності: ∣3х∣ > 15

варіанти відповідей

5

3

0

-2

-6

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест