Гомотетія. Подібність фігур.

Додано: 11 квітня 2020
Предмет: Геометрія, 9 клас
Тест виконано: 300 разів
10 запитань
Запитання 1

В наслідок переміщення відрізок переходить у:

варіанти відповідей

відрізок

промінь

пряму

кут, стороною якого є даний відрізок

Запитання 2

Перетворення подібності з коефіцієнтом 0,3 переводить відрізок довжиною 30 см у відрізок, довжину якого треба знайти.

варіанти відповідей

100см

90см

0,01 см

9 см

Запитання 3

Які умови повинні виконуватися для точок В і В', щоб бути гомотетичними при перетворенні подібності з коефіцієнтом 4 відносно точки С?

варіанти відповідей

Точки В та В' не лежать на промені СВ

Точки В та В' лежать на промені СВ

СВ=4СВ'

СВ'=4 СВ

Запитання 4

Відношення площ двох квадратів АВСD та A'B'C'D' дорівнює 25. Чому дорівнює відношення їх периметрів?

варіанти відповідей

25:1

1:25

20:1

5:1

Запитання 5

Площі двох подібних трикутників дорівнюють 28 і 63 см2 Одна зі сторін першого трикутника дорівнює 8 см. Знайти відповідну їй сторону другого трикутника.

варіанти відповідей

21 см

12 см

144 см

15 см

Запитання 6

∆А1В1С1 гомотетичний трикутнику АВС з коефіцієнтом к=3. Чому дорівнює площа трикутника А1В1С1, якщо площа трикутника ВАС дорівнює 4 см2?

варіанти відповідей

12 см2

48 см2

36 см2

18 см2

Запитання 7

Сторони трикутника дорівнюють 5 см, 7 см, 10 см. Знайти найбільшу сторону подібного трикутника, якщо найменша його сторона дорівнює 10 см.

варіанти відповідей

14 см

15 см

20 см

2,5 см

Запитання 8

Відповідні сторони двох подібних трикутників відносяться як 3:4.Знайдіть відношення їх площ.

варіанти відповідей

Не можливо вказати

3:4

9:16

6:8

Запитання 9

У яку точку переходить точка А(-4;8) при гомотетія з коефіцієнтом - 0,5 і центром на початку координат?

варіанти відповідей

(-2;4)

(2;-4)

(-8;16)

(8;-16)

Запитання 10

Перетворення подібності з коефіцієнтом 0,3 переводить відрізок довжиною 30 см у відрізок, довжину якого треба знайти.

варіанти відповідей

100см

90см

0,01 см

9 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест