Головні члени речення та способи їх вираження.

Додано: 27 жовтня 2020
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 1341 раз
12 запитань
Запитання 1

2. Укажіть речення, у якому неозначена форма дієслова (інфінітив) не є підметом:

варіанти відповідей

А. Прожити вік – не поле перейти.

Б. Любити свій край – не є злочином.

В. Першою думкою Остапа було тікати.

Г. Життя прожити треба чесно.

Запитання 2

2. Укажіть речення, у якому неозначена форма дієслова (інфінітив) не є підметом:

варіанти відповідей

А. Прожити вік – не поле перейти.

Б. Любити свій край – не є злочином.

В. Першою думкою Остапа було тікати.

Г. Життя прожити треба чесно.

Запитання 3

3. Укажіть речення, у якому немає підмета:

варіанти відповідей

А. Гримнуло кілька пострілів.


Б. Ой у полі жито копитами збито.


В. У душі моїй пісень і мрій море.


Г. Сучасне завжди по дорозі з минулого в майбутнє.

Запитання 4

4. Укажіть речення, у якому підмет виражений прикметником у значенні іменника:


варіанти відповідей

А. Два хитрих мудрого не переважать.

Б. Старого горобця на полові не обдуриш.

В. Он ідуть закохані і юні.

Г. Чуже переступи, та не займи.

Запитання 5

5. Укажіть речення з однорідними підметами:




варіанти відповідей

А. Батько з сином пішли на тік молотити.

Б. Між втікачами були Остап із Соломією.


В. Бувалі і старі повчали молодих.

Г. Восени дні стають коротшими, а ночі – довшими.

Запитання 6

6. Укажіть речення з простими дієслівними присудками:






варіанти відповідей

А. Я хочу погостювати в батька-матері.

Б. У нас піснями тепла вся земля.

В. Ще мене з колиски люба мати вчила мову рідну шанувати.

Г. Не багатство ти шануй, не вроду, мову бережи свого народу.

Запитання 7

7. Укажіть речення з простим дієслівним присудком, вираженим фразеологізмом:




варіанти відповідей

А. Це була лебедина пісня композитора.

Б. До лісу було рукою подати.

В. Ми змусили його розв`язати язика.

Г. Я стою непорушно і печу раків.

Запитання 8

8. Укажіть речення з дієслівним складеним присудком:



варіанти відповідей

А. Твір я буду писати завтра.

Б. Подруга буде їхати додому поїздом.

В. Дівчина почала вишивати скатертину.

Г. Зараз же сідай і пиши лист до матері.

Запитання 9

9. Укажіть речення, в якому вжито складений іменний присудок:





варіанти відповідей

А. Учні були вчора на екскурсії у заповіднику.

Б. Вони не сподівались побачити стільки цікавого.

В. Але маршрут був дуже добре знайомий.

Г. Діти обіцяли приїхати ще раз.

Запитання 10

10. Укажіть речення, у якому правильно вжито складений іменний присудок:




варіанти відповідей

А. Зустріч була хвилююча.

Б. У черзі хлопець стояв перший.

В. Хлопці стали сильні.

Г. Оксана дуже непосидюча й весела.

Запитання 11

11. Укажіть речення, у якому є тире між підметом і присудком (розділові знаки пропущено):


варіанти відповідей

А. Я син свого часу і весь належу сучасникам своїм.

Б. Руки дівчини зробилися як лід.

В. Червона рожа над усі квіти гожа.

Г. Тільки труд життя основа краса всевладного життя.

Запитання 12

12. Укажіть речення, у якому допущено помилку в узгодженні підмета (абревіатури) з дієсловом-присудком:




варіанти відповідей

А. Райвно проаналізувало рівень навчальних досягнень учнів з рідної мови.

Б. ВЗН почав прийом документів.

В. ООН розглянула кілька важливих питань.

Г. Універмаг розпочав продаж літнього одягу.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест