Готуємось до ЗНО. День 6-7. Морфологія+Література

Додано: 6 червня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 90 разів
20 запитань
Запитання 1

Подовження приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх іменників рядка


варіанти відповідей

путь, річ, шампунь

міць, стать, продаж

сталь, дріб, суміш

поміч, сіль, доповідь

вісь, мить, ступінь

Запитання 2

Закінчення -і має іменник у рядку


варіанти відповідей

чотири секунд..

обидві дівчин..

півтора тижн..

три лікар..

два муляр..

Запитання 3

Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку


варіанти відповідей

коротший, щонайкращий

добріший, найменш удалий

цікавіший, якнайдорожчий

вужчий, найменш потрібний

ближчий, більш гарячіший

Запитання 4

Правильно утворено форму третьої особи множини від дієслова


варіанти відповідей

ловити – ловлють

мріяти – мріять

молоти – мелють

солити – солють

бігти – біжуть

Запитання 5

Прочитайте речення.

Демонстрація … нової колекції … відбудеться через …

Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

пальт, Віктора Ткаченка, півтора місяця

пальто, Віктора Ткаченка, півтора місяця

пальт, Віктора Ткаченко, півтора місяця

пальт, Віктора Ткаченка, півтори місяця

пальт, Віктора Ткаченка, півтора місяці

Запитання 6

Наказовий спосіб дієслова вжито в значенні іншого способу в рядку


варіанти відповідей

Схаменіться! Будьте люде, бо лихо вам буде.

Ви, тату, їдьте, а я швидко наздожену вас і пішки!

Мама каже, що скільки не дай книжок, а їм усе мало.

Берімо приклад із дерев: ростімо у височінь життя.

Хай не зітруться підкови, хай не підіб’ються ваші коні.

Запитання 7

З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).

Щодня ми реалізуємо себе, (1) виявляючи своє ставлення (2) до навколишнього світу, і найповніше, (3) найглибше (4) цей процес відбувається в мовленні під час повсякденного спілкування.

варіанти відповідей

1-дієприкметник, 2-сполучник, 3-прикметник, 4-займенник

1-дієприслівник, 2-сполучник, 3-прислівник, 4-займенник

1-дієприкметник, 2-сполучник, 3-займенник, 4-частка

1-дієприслівник, 2-прийменник, 3-прислівник, 4-займенник

1-дієприкметник, 2-прийменник, 3-прикметник, 4-займенник

Запитання 8

НЕПРАВИЛЬНО побудовано словосполучення на позначення часу


варіанти відповідей

десять (хвилин) на десяту

чверть по одинадцятій

третя година десять хвилин

за п’ять (хвилин) шоста

без п’ятнадцяти десять

Запитання 9

Правильно утворено всі форми дієприкметників у рядку


варіанти відповідей

зцілений, випечений, забутий, посміхаючийся

розвалений, потемнівший, палаючий, знайдений

зацікавлений, роблячий, уславлений, змарнілий

лежачий, посивілий, побачений, оформлений

накреслений, зшитий, нафарбований, помолодівший

Запитання 10

НЕПРАВИЛЬНО утворено відмінкову форму числівника в реченні

варіанти відповідей

Українці дуже талановиті: до дев’яносто відсотків з них музикальні, здатні до музикування.

Понад двісті років тому на території Лівобережної України з’явилося це мальовниче село.

Місяць мчить навколо Землі зі швидкістю три тисячі шістсот вісімдесят один кілометр за годину.

Молоко містить близько ста різних речовин, має високі споживні властивості, зумовлені його хімічним складом.

Деревоподібні кактуси виростають розгалуженими або зімкнутими і в діаметрі сягають двадцяти п’яти сантиметрів.

Запитання 11

Образ селянина, який у пошуках правди став злочинцем, змальовано у творі


варіанти відповідей

«Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

«Тіні забутих предків»

«Я (Романтика)»

«Тигролови»

«Чорна рада»

Запитання 12

Казку про те, як дерева обирали собі короля, розповідає


варіанти відповідей

Еней

Чугайстир

Мойсей

Боян

Лісовик

Запитання 13

В уривку «За царського режиму, як свідчать дореволюційні рибалки- письменники, сом важив до чотирьохсот кілограмів, ковтав собак і ведмедів. Можливо, що з розвитком рибальства сом важитиме тонну і ковтатиме симентальських бугаїв і невеличкі буксирні пароплави» основним художнім засобом є

варіанти відповідей

алегорія

персоніфікація

порівняння

паралелізм

гіпербола

Запитання 14

Ну, є ж про зраду там які статті?

Не всяка ж кара має буть незбожна.

Що ж це виходить? Зрадити в житті

державу — злочин, а людину — можна?! –

запитує герой твору

варіанти відповідей

«Лісова пісня»

«Маруся Чурай»

«Катерина»

«Чорна рада»

«Мойсей»

Запитання 15

Лозов’ягін – справжнє прізвище автора


варіанти відповідей

пригодницького роману

історичного роману

неокласичного сонета

кіноповісті

усмішки

Запитання 16

Рядки Юрія Іздрика

ніч така місячна зоряна ясная

видно хоч голки збирай

зоряні війни здаються невчасними

вчасним здається рай

ілюструють пародійну гру з чужими текстами, характерну для

варіанти відповідей

романтизму


постмодернізму

неоромантизму

неокласицизму

імпресіонізму

Запитання 17

Ідея соборності України, пошуки суспільної сили, спроможної згуртувати

й об’єднати націю, характерні для обох творів у рядку

варіанти відповідей

«Тіні забутих предків» та «Чорна рада»

«Чорна рада» та «І мертвим, і живим, і ненарожденним…»

«Хіба ревуть воли, як ясла повні?» та «Чорна рада»

«Я (Романтика)» та «І мертвим, і живим, і ненарожденним…»

«Тигролови» та «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

Запитання 18

Словами «А ще думаю: “Чому вони не одружилися, так одне одного чуючи?” “Тоді не було б тебе…” – шумить велика “татова” сосна» закінчується твір


варіанти відповідей

«Маруся Чурай»

«Лісова пісня»

«Три зозулі з поклоном»

«Тіні забутих предків»

«Зачарована Десна»

Запитання 19

Поет-емігрант є автором вірша


варіанти відповідей

«Ви знаєте, як липа шелестить…»

«Уривок з поеми»

«Любіть Україну!»

«Задивляюсь у твої зіниці…»

«Блакитна Панна»

Запитання 20

Увідповідніть справжнє прізвище автора з персонажами його твору.

Справжнє прізвище автора

1 Іван Левицький

2 Микола Фітільов

3 Іван Тобілевич

4 Іван Лозов’ягін

Персонажі твору

А Андрюша та Доктор Тагабат

Б Омелько та Маруся Кайдаші

В Наталка та Гриць Сірки

Г Марися та Націєвський

варіанти відповідей

1-б, 2-а, 3-г, 4-в

1-б, 2-в, 3-г, 4-а

1-в, 2-а, 3-б, 4-г

1-б, 2-в, 3-а, 4-г

1-в, 2-а, 3-г, 4-б

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест