Готуємося до ЗНО.

Додано: 28 квітня 2022
Предмет: Математика, 11 клас
Тест виконано: 72 рази
24 запитання
Запитання 1

Знайти площу заштрихованої фігури

варіанти відповідей

6,8

16,6

1,4

6,2

Запитання 2

Обчисліть значення виразу (-6+1,2):(-0,8)

варіанти відповідей

6

-6

0,6

-0,6

Запитання 3

Оцініть периметр квадрата зі стороною х см, якщо 1,2<x<1,5.

варіанти відповідей

4,8<Р<6

2,4<Р<3

3,6<Р<4,5

6<Р<7,5

Запитання 4

Знайдіть радіус кола, описаного навколо трикутнкиа АВС, якщо АВ=6√3 см, ∠С=60°.

варіанти відповідей

6 см

8 см

12 см

16 см

Запитання 5

На рисунку зображено графік функції у = f(х), визначеної на проміжку [-2; 4]. Цей графік перетинає вісь у в одній із зазначених точок. Укажіть цю точку.

варіанти відповідей

(4;0)

(3;4)

(0;3)

(0;4)

Запитання 6

Бісектриса кута А прямокутника АВСD перетинає сторону ВС і діагональ ВD в точках К і Р відповідно (див. рисунок). Визначте градусну міру кута ВРК, якщо кут ВDА = 30°.

варіанти відповідей

105

115

75

95

Запитання 7

Розв’яжіть нерівність 24х - 5 ≥ 2.

варіанти відповідей

[1,5; +∾)

[1,25; +∾)

(-∾; -1]

[⅔;+∾)

Запитання 8

Графік довільної функції у = f(х) паралельно перенесли вздовж осі х на 2 оди­ниці праворуч. Графік якої з наведених функцій отримали?

варіанти відповідей

y=f(x+2)

y=f(x)+2

y=f(x)-2

y=f(x-2)

Запитання 9

Спростіть вираз

варіанти відповідей
Запитання 10

Які з наведених тверджень є правильними?

I.      У будь-який трикутник можна вписати коло.

II.     У будь-який прямокутник можна вписати коло.

III. У будь-який ромб можна вписати коло.

варіанти відповідей

лише І

лише ІІ і ІІІ

лише І і ІІІ

І, ІІ і ІІІ

Запитання 11

Якому проміжку належить значення виразу


варіанти відповідей

(-∾; 0)

[0; 1)

[2; 3)

[3; +∾)

Запитання 12

Периметр основи правильної трикутної призми дорівнює 18 см, а периметр її бічної грані — 16 см. Визначте площу бічної поверхні призми.

варіанти відповідей

24 см2

60 см2

72 см2

84 см2

36 см2

Запитання 13

Розв’яжіть систему рівнянь. Для одержаного розв’язку (х0; у0) системи обчисліть суму х0 + у0


варіанти відповідей

2

12

5

4

Запитання 14

На рисунку зображено графіки функцій у = √х та у = х ∕ 2. Укажіть формулу для обчислення площі зафарбованої фігури.

варіанти відповідей
Запитання 15

Знайти найбільше значення виразу 4+cos х

варіанти відповідей

-2

0

5

-5

Запитання 16

9 sin 120⁰ tg 30⁰=

варіанти відповідей

0,5

4,5

9

1

Запитання 17

Знайдіть значення виразу 2sin²β - 5 + 2cos²β

варіанти відповідей

-3

-4

3

7

Запитання 18

Розв'яжіть рівняння log3x = log3(6 – х2).

варіанти відповідей

-3

-3 і 2

2

1

Запитання 19

Знайдіть кутовий коефіцієнт дотичної до графіка функції у= х3-2х2-1 в точці х0=1

варіанти відповідей

к = -1

к = -2

к = 1

к = 2

Запитання 20

Матеріальна точка рухається прямолінійно за законом s(t) = 2,5t2 − 15t, s − шлях у метрах, t − час у секундах. Через який час від початку руху ця точка зупинилася?

варіанти відповідей

1 с

2 с

3 с

3,5 с

Запитання 21

В основі піраміди лежить рівнобедрений трикутник з основою а і кутом α при вершині. Грані піраміди, що проходять через бічні сторони трикутника, перпендикулярні до площини основи піраміди, а третя нахилена до неї під кутом β. Знайдіть об'єм піраміди. Обчисліть при а=12 см, α =600, β= 450.

варіанти відповідей

326 см3

216 см3

242 см3

186 см3

Запитання 22

 У шкільній олімпіаді з географії взяли участь 20 учнів десятих класів. Бали, набрані учасниками олімпіади, утворили певний ряд даних, на основі якого склали його статистичний розподіл частот:

За цим статистичним розподілом частот установіть відповідність між характеристикою ряду даних (1-4) та її числовим значенням (А-Г).

Характеристика ряду даних

1. розмах

2. мода

3. медіана

4. середнє значення

Числове значення характеристики

А. 10.5

Б. 11

В. 11.5

Г. 12

Д. 13

варіанти відповідей

1-Д 2-В 3-Б 4-А

1-Д 2-Г 3-Б 4-А

1-В 2-Г 3-А 4-Д

1-Б 2-Д 3-Г 4-А

Запитання 23

За якого значення х вектори а̅ (3;0;6) і в̅ (-8;7;х) перпендикулярні?

варіанти відповідей

6

4

2

-4

Запитання 24

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест