« Грошові відносини у сучасному світі» в-3

Додано: 20 квітня 2020
Предмет: Економіка, 9 клас
Тест виконано: 92 рази
12 запитань
Запитання 1

Гроші, які використовуються за допомогою інформаційних технологій – це


варіанти відповідей

готівка;

безготівкові гроші;

електронні гроші; 

кредитні гроші.

Запитання 2

Встановлена державою форма організації грошового обігу в країн і- це      

варіанти відповідей

Економічна система.

Банківська система;  

Фінансова    система;    

Грошова система.

Запитання 3

Грошова одиниця, що використовується в країні - це

варіанти відповідей

еквівалент.;

спіціальні права запозичення;

гроші.

валюта.

Запитання 4

Еволюція – це 

варіанти відповідей

швидкі зміни за короткий проміжок часу;

поступові зміни;

відсутність змін;

нестабільність.

Запитання 5

У системі металевого обігу не має такої складової частини:

варіанти відповідей

поліметалізм;

монометалізм;

біметалізм;

Запитання 6

Якого стандарту не існує:

варіанти відповідей

золото-монетниого стандарту;

золото-девізного стандарту;

золото-банкнотного стандарту;

золото-зливкового стандарту. 

Запитання 7

До повноцінних грошей не належать:

варіанти відповідей

зливки;

товарні гроші;

банкноти;

золоті монети

Запитання 8

До неповноцінних грошей не належать:                                                                                 

варіанти відповідей

банкноти;

білонні монети;

товарні гроші;

векселі.

Запитання 9

До повноцінних грошей належать:

варіанти відповідей

мідні монети;

банкноти;

векселі;

чекі.

Запитання 10

До квазігрошей належать;

варіанти відповідей

біткоіни;

векселі;

банкноти

товарні гроші;

Запитання 11

Гроші, які держава випускає для фінансування бюджетного дефіциту – це


варіанти відповідей

бюджетні гроші;

казначейські гроші;

банківські гроші;

квазігроші

Запитання 12

Вид кредитних грошей, що створюються на основі банківських вкладів – це


варіанти відповідей

комерційні гроші

квазігроші;

депозитні гроші

паперові гроші

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест