Хімічний звязок і будова речовини

Додано: 22 грудня 2020
Предмет: Хімія, 8 клас
Тест виконано: 1 раз
35 запитань
Запитання 1

Виберіть визначення хімічного зв′язку.

варіанти відповідей

сили, що зв′язують ядра і електрони між собою

енергетично вигідна взаємодія між атомами , молекулами, йонами в речовині

сили, що діють між протонами і нейтронами в ядрі атома

зміни,що відбуваються з атомом одного елемента під впливом атома іншого елемента

Запитання 2

Виберіть тим хімічного зв′язку, утвореного за рахунок спільної пари електронів:

варіанти відповідей

йонний

ковалентний

електронний

металічний

Запитання 3

Виберіть тип хімічного зв′зку, утвореного за рахунок спільної пари електронів , розташованої на однаковій відстані від обох атомів

варіанти відповідей

йонний

ковалентний полярний

ковалентний неполярний

водневий

Запитання 4

Виберіть критерії, за якими хімічний зв′язок відносять до ковалентного полярного.

варіанти відповідей

електронегативності елементів однакові

електронегативності елементів відрізняються

зв′язок утворено між атомами одного і того ж елемента

зв′язок утворено між атомами неметалічних елементів

Запитання 5

Виберіть рядок у якому перелічені сполуки з йонним типом зв′язку

варіанти відповідей

P2O5, HCl, SiO2

NaCl, CaCl2, CaO, K2S

N2, Cl2, H2

HBr, PH3, NH3, H2S

Запитання 6

Виберіть рядок, у якому перелічені сполуки з ковалентним неполярним типом зв′язку

варіанти відповідей

P2O3, H2S, SO2,

NaCl, CaCl2, CaO, K2S

N2,Cl2, O2

PH3, NH3, H2O

Запитання 7

Вкажіть сполуки з йонним типом зв′язку .

варіанти відповідей

CCl4

SiO2

KCl

Na2O

Запитання 8

.Визначте ряд формул речовин,у якому сполуки утворені за допомогою ковалентного полярного зв’язку:

        а)  Na2O,  NaOH , H2SO3 ,H2S  SO3;

        б) CH4, H2CO3  NaCl , HCl , Cl2O;

        в)  CH4 , HCl , H2S,  H2SO3 , SO3

           г) Na2S, Na2SO3,  NaOHNaCl, Na2O

варіанти відповідей

а

б

в

г

Запитання 9

. Знайдіть відповідність :

    Формула речовини               Тип хімічного зв’язку

          1- O2                                       а) йонний зв’язок;

          2- Ca3N2                                 б) ковалентний полярний зв’язок;    

          3-CH4 ;                                    в) ковалентний неполярний зв’язок

варіанти відповідей

1-в,2-а, 3-б

1-а, 2-б, 3-в

1-б 2-а, 3-в

Запитання 10

. При взаємодії простих речовин, які утворені хімічними елементами №6 і №8, утворилася складна речовина. Для новоутвореної сполуки характерні:

а) ковалентний неполярний зв’язок, атомна кристалічна гратка ;

б) йонний зв’язок, молекулярна кристалічна гратка;

в) ковалентний полярний зв’язок, молекулярна кристалічна гратка;

г) йонний зв’язок, йонна кристалічна гратка

варіанти відповідей

а

б

в

г

Запитання 11

Визнaчте тип хімічного зв’язку в речовині, утвореній хімічними елементaми з порядковими номерaми 19 і 35:

варіанти відповідей

ковaлентний полярний

йонний

ковaлентний неполярний

метaлічний

Запитання 12

Виберіть ковалентно полярний зв"язок

варіанти відповідей

Cl2

H2S

BaO

NaCl

Запитання 13

Виберіть сполуку із йонним зв"язком:

варіанти відповідей

H2O

KCL

NH3

O2

Запитання 14

Виберіть молекулу, в якій є подвійний зв"язок:

варіанти відповідей

N2

O2

H2

Cl2

Запитання 15

Металічні елемента утворюють зарядженні частинки:

варіанти відповідей

позитивні

негативні

нейтральні

Запитання 16

Яка з електронних формул відповідає йону Хлору - Cl-1


варіанти відповідей

1s22s22p63s23p5

1s22s22p63s23p6

1s22s22p63s2

Запитання 17

Йонни - це заряджені частинки на які перетворюються

варіанти відповідей

Молекули внаслідок втрати

Атоми внаслідок втрати

Атоми або молекули внаслідок втрати або приєднання ними електронів

Запитання 18

Вкажіть формули сполук,які утворенні за допомогою йонного зв’язку:

  а)H2S, б) O2 , в) Fe2O3; г) MgO ; д)H3PO4 е) F2 .

варіанти відповідей

а , в

в, г

а, д

б, е

Запитання 19

У якій сполуці ступінь окиснення фосфору дорівнює +3

варіанти відповідей

P

P2O5

P2O3

Запитання 20

У якій сполуці ступінь окиснення Хлору дорівнює нулю

варіанти відповідей

Cl2O

Cl2O7

Cl2

Запитання 21

Вищий ступінь окиснення елемента можна визначити

варіанти відповідей

за номером періоду

за номером групи

за порядковим номером

Запитання 22

Елемент VII групи Флуор F у більшості сполук виявляє ступінь окиснення

варіанти відповідей

+ 1

- 1

+ 7

- 7

Запитання 23

Гідроген порівняно з Оксигеном є

варіанти відповідей

більш електронегативним

менш електронегативним

мають однакову електронегативність

Запитання 24

Більш електронегативні елементи у сполуці мають ступені окиснення

варіанти відповідей

додатні

від'ємні

нуль

Запитання 25

У вищих оксидах Оксиген проявляє ступінь окиснення

варіанти відповідей

- 2

+ 2

0

Запитання 26

Які ступені окиснення мають металічні елементи

варіанти відповідей

додатні

від'ємні

не мають

Запитання 27

Оберіть правильне твердження

варіанти відповідей

O2= 0

Алгебраїчна сума степенів окиснення усіх елементів =0

Сполука KH, де H = -1

OF2, де O=-2

Запитання 28

Знайдіть рядки, де S= +4, K=+1

варіанти відповідей

H2SO3 , H2S, FeS, KCLO4

SO2, FeS, S, K

SO2, Na2SO3, H2S, KClO4

FeS, SO2, KClO4

Запитання 29

Більш електронегативні елементи у сполуці мають ступені окиснення

варіанти відповідей

додатні

від'ємні

нуль

Запитання 30

У якій сполуці ступінь окиснення Мангану +2

варіанти відповідей

MnO

MnO2

Mn2O5

Запитання 31

Який елемент не може проявляти негативний ступінь окиснення?

варіанти відповідей

Гідроген

Калій

Сульфур

Флуор

Запитання 32

Вкажіть речовину, ступінь окиснення Хрому у якій дорівнює +6.

варіанти відповідей

Cr2O3

K2Cr2O7

CrCl2

Cr

Запитання 33

У яких сполуках Карбон проявляє ступінь окиснення +4?

варіанти відповідей

CO2

СО

С

H2CO3

Запитання 34

За формулою речовини Mg3(PO4)2 візначити ступень окиснення всіх елементів. Вібрати ступень окиснення Фосфору:


варіанти відповідей

+2

+3

+5

-5

Запитання 35

За формулою речовини (NH4)2SO3  візначити ступень окиснення всіх елементів. Вібрати ступень окиснення Нітрогену:


варіанти відповідей

-3

+3

+4

-2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест