Контрольна робота з теми "Хімічний зв'язок і будова речовини" 2 варіант

Додано: 22 грудня 2020
Предмет: Хімія, 8 клас
Тест виконано: 260 разів
25 запитань
Запитання 1

Негативно заряджені йони називаються:

варіанти відповідей

аніони

катіони

Запитання 2

Вибери правильний запис катіону Кальцію

варіанти відповідей

Са+2

Са2+

Запитання 3

Де формула речовини з йонним звязком?

варіанти відповідей

О2

Н2

Fe

NаCl

Запитання 4

Які кристалічні ґратки алмазу й барій хлориду


варіанти відповідей

молекулярна й атомна 



атомна і йонна 

атомна й металічна 

йонна й молекулярна

Запитання 5

Укажіть речовини з йонним зв′язком 

варіанти відповідей

Na2S


 NaOH

CaO

SO2

H2S

BaCl2

Запитання 6

Молекулярну кристалічну гратку має:

варіанти відповідей

кисень

графіт

алмаз

пісок

Запитання 7

Речовини з йонною граткою 

варіанти відповідей

тугоплавкі, малолеткі, мають високу твердість, але крихкі, можуть бути розчинними й нерозчинними

мiцнi, леткi, тугоплавкi

 крихкi, плавкi, мають низьку твердiсть

тугоплавкі, леткі, нерозчинні

Запитання 8

До сполук, утворених ковалентним неполярним зв'язком, належать:


варіанти відповідей

азот

кисень

вода

бром

Запитання 9

До сполук, утворених ковалентним полярним зв"язком, належать:


варіанти відповідей

NH3

N2



K2S

CO2

Запитання 10

Вкажіть типи ковалентного зв"язку:


варіанти відповідей

полярний

йонний

неполярний


радикальний

Запитання 11

Укажіть формулу молекули, між атомами якої існує ковалентний неполярний зв’язок


варіанти відповідей

Вr2

NH3

H2S

NaCl

Запитання 12

За формулою речовини (NH4)2SO3  візначити ступень окиснення всіх елементів. Вібрати ступень окиснення Нітрогену:


варіанти відповідей

-3

+3

+4

-2

Запитання 13

У яких сполуках Карбон проявляє ступінь окиснення +4?

варіанти відповідей

CO2

СО

С

H2CO3

Запитання 14

Вкажіть речовину, ступінь окиснення Хрому у якій дорівнює +6.

варіанти відповідей

Cr2O3

K2Cr2O7

CrCl2

Cr

Запитання 15

Який елемент не може проявляти негативний ступінь окиснення?

варіанти відповідей

Гідроген

Калій

Сульфур

Флуор

Запитання 16

Знайдіть рядки, де S= +4, K=+1

варіанти відповідей

H2SO3 , H2S, FeS, KCLO4

SO2, FeS, S, K

SO2, Na2SO3, H2S, KClO4

FeS, SO2, KClO4

Запитання 17

Вкажіть формули сполук,які утворенні за допомогою йонного зв’язку:

  а)H2S, б) O2 , в) Fe2O3; г) MgO ; д)H3PO4 е) F2 .

варіанти відповідей

а , в

в, г

а, д

б, е

Запитання 18

Йонни - це заряджені частинки на які перетворюються

варіанти відповідей

Молекули внаслідок втрати

Атоми внаслідок втрати

Атоми або молекули внаслідок втрати або приєднання ними електронів

Запитання 19

Виберіть визначення хімічного зв′язку.

варіанти відповідей

сили, що зв′язують ядра і електрони між собою

енергетично вигідна взаємодія між атомами , молекулами, йонами в речовині

сили, що діють між протонами і нейтронами в ядрі атома

зміни,що відбуваються з атомом одного елемента під впливом атома іншого елемента

Запитання 20

Вкажіть тип зв'язку у сполуці HCl

варіанти відповідей

Ковалентний полярний

Йонний

Ковалентний неполярний

Запитання 21

Укажіть кількість електронів, що взяли участь в утворенні зв’язків у молекулі азоту

варіанти відповідей

2

4

8

6

Запитання 22

Укажіть, до якого елемента зміщені спільні електронні пари в молекулі ССl4

варіанти відповідей

до Карбону, оскільки його електронегативність вища, ніж у Хлору

до Карбону, оскільки його електронегативність нижча, ніж у Хлору

до Хлору, оскільки його електронегативність нижча, ніж у Карбону

до Хлору, оскільки його електронегативність вища, ніж у Карбон

Запитання 23

Укажіть пару речовин, для яких характерний йонний зв’язок

варіанти відповідей

NH32O

РН3, Сl2

Н2O, С2Н6

КСl,  Fe2O3

Запитання 24

Укажіть тип зв’язку у сполуці, утвореній хімічними елементами з протонними числами 1 і 35

варіанти відповідей

Ковалентний полярний

Ковалентний неполярний

Йонний

Металічний

Запитання 25

Виберіть формули у яких ступінь окиснення сполученого з Оксисеном елемента найвища

варіанти відповідей

CO2

SO3

Al2O3

Cl2O7

N2O5

Na2O

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест