Вкажіть формулу двохосновної безоксигенової кислоти
Якого кольору набуває індикатор лакмус в розчині нітратної кислоти
Вкажіть формулу речовини, яка не взаємодіє з хлоридною кислотою
Вкажіть формулу одноосновної оксигеновмісної кислоти
Вкажіть тип хімічної реакції FeO + H2SO4 = FeSO4 + H2O
Якого кольору набуде індикатор метиловий оранжевий в розчині бромідної кислоти
Вкажіть формулу речовини, яка не взаємодіє з хлоридною кислотою
Вкажіть формулу речовини Х в схемі реакції ВаO + 2HCl → X + H2O
Вкажіть формулу кислоти, валентність кислотного залишку якого дорівнює ІІІ
Вкажіть схему реакції, внаслідок якої утворюється кислота
Вкажіть метали, які взаємодіють з кислотами
Вкажіть продукти реакції між калій оксидом та нітратною кислотою
Вкажіть реакції нейтралізації
Вкажіть пари речовин, які прореагують між собою
Укажіть нерозчинну у воді кислоту
Валентність кислотного залишку дорівнює
Найважливішими хімічними властивостями кислот є взаємодія
Як зміниться колір лакмусу, якщо його розчин додати в скисле молоко
Укажіть ряд кислот. в якому наведено тільки безоксигенові кислоти:
Укаіжть кількість речовини (моль) всіх хімічних елементів у 0,4 моль ортофосфатної кислоти
Проаналізуйте твердження та вкжіть, чи є серед них правильні:
І. Мідь не реагує з розбавленою сульфатною кислотою.
ІІ. Силікатну кислоту не можна отримати взаємодією силіцій (ІV) оксиду з водою.
У якому варіанті відповідей правильно вказано одноосновні кисллоти?
1 - нітратна кислота; 2 - ортофосфатна кислота; 3- йодидна кислота; 4 - карбонатна кислота; 5 - силікатна кислота
У якому варіанті відповідей правильно вказано реакції нейтралізації?
1 - магній карбонат + нітратна кислота
2 - калій гідроксид + ортофосфатна кислота
3 - кальцій оксид + нітратна кислота
4 - купрум (ІІ) гідроксид + сульфатна кислота
5 - калій + нітратна кислота
Вкажіть суму коефіцієнтів у рівнянні реакції взаємодії алюміній оксиду з нітратною кислотою
Вкажіть суму коефіцієнтів в рівнянні реакції взаємодії ферум (ІІІ) гідроксиду зі сульфатною кислотою?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома