Коло, круг, їхні елементи та властивості (повторення, підготовка до ЗНО)

Тест виконано: 10 разів
23 запитання
Запитання 1

Відстань між центрами двох кіл дорівнює 10 см, а радіуси цих кіл дорівнюють 5 см і 7 см. Укажіть рисунок, на якому зображено взаємне розміщення цих кіл.

варіанти відповідей
Запитання 2

Площа круга дорівнює 49 П. Знайдіть довжину кола, яке обмежує цей круг.

варіанти відповідей

3,5П

14П

10,5П

7,5П

Запитання 3

Знайдіть відношення довжини діаметра АВ до довжини хорди АС, якщо косинус кута ВАС дорівнює 0,6

варіанти відповідей

2:1

5:1

3:2

5:3

Запитання 4

На рисунку зображено коло з центром у точці О і правильний трикутник ОАВ, сторони ОА і ОВ якого перетинають це коло у точках c i D відповідно. Точка L належить даному колу. Знайдіть градусну міру кута CLD.

варіанти відповідей

600

1200

1400

1500

Запитання 5

Дано коло з центром у точці О. Точки А і В належать цьому колу, а точка М розташована так, що прямі МА і МВ є дотичними до нього. Знайдіть градусну міру кута ОВА, якщо кут ОМА дорівнює 200.

варіанти відповідей

100

200

300

700

Запитання 6

Через точку Р до кола з центром у точці О проведено дотичну РМ, точка М - точка дотику. Знайдіть РМ, якщо ∠РОМ=α, РО=a.

варіанти відповідей

а tgα

a sinα

a ∕ sinα

a cosα

a ∕ cosα

Запитання 7

У колі, радіус якого дорівнює 5 см, проведено хорду завдовжки х см. Знайдіть х , якщо відстань від центра цього кола до цієї хорди дорівнює 4 см

варіанти відповідей

1

3

4

6

8

Запитання 8

Відстань по прямій між точками з позначками 1 і 4 на циферблаті круглого годинника дорівнює √6. Знайдіть довжину хвилинної стрілки, якщо вона є радіусом круга (циферблата годинника).

варіанти відповідей

2√2

√2

√6

√3

2√3

Запитання 9

Знайдіть радіус кола, діаметр якого дорівнює 8 см.

варіанти відповідей

2

4

16

8

Запитання 10

Радіус кола дорівнює 4 см. Як розміщені пряма а і коло, якщо відстань від центра кола до прямої дорівнює 3 см?

варіанти відповідей

пряма перетинає коло у двох точках;

пряма є дотичною до кола;

пряма не має з колом спільних точок;

неможливо визначити.

Запитання 11

Точка О — центр кола, МN — його хорда. Знайдіть ∠ МОN, якщо ∠ ОМN = 70°.

варіанти відповідей

20°

40°

60°

70°

Запитання 12

Кола, радіуси яких 6 см і 2 см, мають внутрішній дотик. Знайдіть відстань між їх центрами.

варіанти відповідей

2 см

4 см

6 см

8 см

Запитання 13

Три кола, радіуси яких 3 см, 4 см і 5 см, попарно дотикаються зовні. Знайдіть периметр трикутника, вершинами якого є центри цих кіл.

варіанти відповідей

22 см

23 см

24 см

25 см

Запитання 14

Кут ВОС =680. Знайдіть кут ОВА.

варіанти відповідей

1120

340

180

560

Запитання 15

Знайти ∠NMK, якщо ∠MON=76°

варіанти відповідей

60о

52о

38о

90о

Запитання 16

Дано трикутник NMК. Точки S, P, R - точки дотику. МР=2см, NS=7см, RK=4см.

Знайти периметр трикутника МNK.

варіанти відповідей

13

26

52

25

Запитання 17

Пряма l дотикається до кола в точці А. Знайдіть кут ВАС, якщо ∠ АОВ = 108°, де точка О - центр кола.

варіанти відповідей

54°

36°

90°

72°

Запитання 18

Радіус кола, описаного навколо прямокутного трикутника, дорівнює 10 см. Знайти гіпотенузу трикутника.

варіанти відповідей

5 см

20 см

10 см

21 см

Запитання 19

Дано АD = 7 см; OD = 5 см; АВ -? (див. рис.)

варіанти відповідей

5 см

7 см

14 см

8 см

Запитання 20

Як називають хорду, що проходить через центр кола?

варіанти відповідей

діаметр

діагональ

бісектриса

Запитання 21

На рисунку прямі АВ, ВС і АС - дотичні до кола. Знайти периметр трикутника АВС, якщо AD = 3 см, DB = 4 см, FC = 5 см.

варіанти відповідей

12 см

24 см

7 см

9 см

Запитання 22

На рисунку точка О ─ центр кола, СВ ─ дотична до кола. ∠АСВ = 38°. Знайти кут ВАС.

варіанти відповідей

26°

38°

52°

90°

Запитання 23

На рисунку коло з центром у точці О дотикається до сторін кута ВАС (В і С ─ точки дотику). Дотична MN до цього кола перетинає сторони кута АВ і АС відповідно у точках N і M. Знайдіть периметр трикутника AMN, якщо АВ = 9 см.

варіанти відповідей

18 см

27 см

13,5 см

22,5 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест