Укажіть речення з прямою мовою. Розділові знаки пропущено.
Укажіть речення з непрямою мовою. Розділові знаки пропущено.
Виберіть схему, яка відповідає запропонованому реченню з прямою мовою. Розділові знаки пропущено.
Прощай наша Січ – Мати сказали вони майже в один голос і після хвилини мовчання додали Хай же Бог тебе боронить від усякого нещастя!
Укажіть речення, у якому допущена пунктуаційна помилка при прямій мові.
«П? –а: - П» Даній схемі відповідає речення (розділові знаки пропущено)
Правильно оформлено цитату в реченні
Які твердження серед запропонованих правильні?
Укажіть діалог, у якому правильно розставлені розділові знаки.
Правильно поставлено розділові знаки в реченні
Укажіть речення, ускладнене однорідними членами:
Розділові знаки при відокремлених означеннях проставлено ПРАВИЛЬНО в таких реченнях
Речення Переможені й знесилені ... все ж таки не покидали стадіону ускладниться відокремленим означенням, якщо на місці пропуску поставити фразу
ПРАВИЛЬНО побудовано речення з відокремленою обставиною
Укажіть речення, у якому буде ставитися кома перед перед виділеним сполучником (розділові знаки опущено).
Укажіть речення, у якому однорідні члени є поширеними.
У реченні "Будуть приходити люди вбогі й багаті, веселі й сумні, радощі й тугу нестимуть мені" є такі три ряди однорідних членів:
Пунктуаційну помилку (розділові знаки) допущено в реченні:
Поєднай речення із видами звертань у них (розділові знаки пропущено):
1. Спасибі земле за твої щедроти!
2. Одягніть вишиванку дітоньки!
3. Зі святом, найдорожча моя матусенько.
4. Привіт тобі зелений саду!
А поширене риторичне звертання
Б непоширене риторичне звертання
В непоширене пестливе звертання
Г поширене звертання
Вставні слова є в усіх реченнях, ОКРІМ (розділові знаки пропущено):
У якому реченні вживається відокремлений додаток? (розділові знаки пропущено)
Прикладку треба відокремити комами в реченні (розділові знаки пропущено)
Обставина, виражена одиничним дієприслівником, не відокремлюється в реченні (розділові знаки вилучено)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома