Контрольна робота з хімії. 11 клас. (2 семестр)

Додано: 19 травня 2020
Предмет: Хімія, 11 клас
Тест виконано: 381 раз
16 запитань
Запитання 1

У яких рядках формули оксидів записано в такій послідовності: кислотний, амфотерний, основний?

варіанти відповідей

А) CO2, Al2O3, Na2O  

Б) N2O, ZnO, Cu2O

В) Cl2O7, BaO, Cu2O  

Г) SiO2, Al2O3, BaO


Запитання 2

Який об’єм вуглекислого газу виділиться при розкладанні вапняку масою 300 грам, який містить 4% домішок?

варіанти відповідей

А) 64,5л  

Б) 0,645л  

В) 6,45л  

Г) 645л


Запитання 3

Установіть відповідність між:

Реагенти Продукти реакції:

1. CuSO4 + Ba(OH)2 А. Нерозчинна сіль +розчинна сіль

2. CuCl2 + AgNO3 Б. Нерозчинна сіль + нерозчинна основа

3. FeSO4 + Ag В. Розчинна сіль + нерозчинна основа

4. FeCl3 + KOH Г. Реакція не відбувається


варіанти відповідей

а) 4Б , 2А , 3В , 1Г  

б) 1А , 2Б , 3В , 4Г

в) 1Б , 2А , 4В , 3Г  

г)3А , 2Г , 4Б , 1В

Запитання 4

Вкажіть рядок, у якому у правильному порядку наведені реагенти для здійснення схеми перетворень:

NaOH →Fe(OH)3→Fe2O3→Fe2(SO4)3→BaSO4

варіанти відповідей

А) FeCl3, t0, H2SO4, Ba(NO3)2  

Б) Fe2O3, t0, SO2, Ba(OH)2

В) Fe, O2, H2SO4, Ba  

Г) FeCl2, t0, Na2SO4, BaCl2

Запитання 5

Виберіть речовини А, В і С для здійснення перетворень згідно зі схемою кислотний оксид (А) → кислота (В) →сіль (С):

а) SO2; б) SiO2; в) SO3;

г)H2SiO3; д)Na2SiO3 е)H2SO4; є)CuSO4.

варіанти відповідей

А) в, е, є  

Б) а, б, г  

В) б, д, е  

Г) г, е, є

Запитання 6

Позначте пару речовин, взаємодією яких можна добути ферум(ІІ) гідроксид.

варіанти відповідей

А) ферум(ІІ) оксид і вода  

Б) залізо й вода

В) залізо й сульфатна кислота (конц.) 

Г) ферум(ІІ) сульфат і калій гідроксид

Запитання 7

На двовалентний метал масою 6 г подіяли водяною парою унаслідок чого виділився газ об′ємом 5,6 л (н.у). Визначте метал. (Для зарахування задачі -----розв’язок надіслати)

варіанти відповідей

А) K  

Б) Mg  

В) Ca  

Г) Ba

Запитання 8

Вкажіть НЕможливі реакції:

А) 3Fe + 2O₂ = Fe₃O₄

Б) 2Fe + Al2(SO4)3= 2Al + Fe2(SO4)3

В)Al₂O₃ + 3H₂O = 2Al(OH)3

Г) 2Al + 3Cl₂ = 2AlCl3

Д) 2Al + 3H₂SO₄ = Al₂(SO₄)₃ + 3H₂

Е) Al + 3AgNO₃ = Al(NO₃)₃ + 3Ag

Є) Fe + S = FeS

Ж) 2Al + 6KCl = 2AlCl3 + 6K


варіанти відповідей

А, Б, Д, Є

В, Г, Є, Ж, Б

Б, В, Ж

А, Б, Е, Д, Ж

Запитання 9

І. У Магнію та Кальцію однакова кількість електронних шарів

ІІ. У Магнію та Кальцію однакова кількість електронів на зовнішньому шарі

варіанти відповідей

А) обидва твердження вірні

Б) правильне лише перше твердження

В) обидва твердження хибні

Г) правильне лише друге твердження

Запитання 10

Виберіть сполуки, з якими реагує кальцій:

варіанти відповідей

А) сульфатна кислота

Б) калій оксид

В) вода

Г) сірка

Запитання 11

До лужно-земельних належіть метал?

варіанти відповідей

А) Na

Б) Ca

В) Fe

Г) Al

Запитання 12

Встановіть відповідність між йонами та речовинами, за допомогою яких можна виявити в розчині присутність цих йонів:

1. SO42-

2. NH4+

3. CO32-

4. Cl-


А . Вода

Б. Луг

В. Хлоридна кислота

Д. Аргентум нітрат

варіанти відповідей

а) 1Г , 2Б , 3В , 4Д 

б) 1Г , 2А , 3В , 4Д

в) 1В , 2Д , 3Г , 4А  

г) 1Д , 2В , 3Б , 4Г

Запитання 13

Укажіть, осад якої речовини розчиняється в надлишку лугу

варіанти відповідей

А) барій сульфат

Б) алюміній гідроксид

В) ферум(ІІ) гідроксид  

Г) аргентум(І) оксид

Запитання 14

Укажіть речовини, з якими взаємодіє натрій гідроксид

варіанти відповідей

А) сульфур(ІV) оксид

Б) цинк гідроксид

В) хлоридна кислота

Г) барій сульфат

Запитання 15

Яка з реакцій не відбувається?

варіанти відповідей

А) Hg + CuSO4  

Б) Cu + Hg(NO3)2  

В) Mg + H2SO4


Запитання 16

Установіть послідовність застосування реагентів та умов реакцій для здійснення перетворення:

        1.            2.           3.           4. 

    Fe → Fe₂O₃ → FeCl₃ → Fe(OH)₃ → Fe₂O₃.


    а) НСІ;    б) О;    в) NaOH;    г) НО; д) t 0.

варіанти відповідей

А) 1) - г); 2) - а); 3) - в); 4) - д).

Б) 1) - б); 2) - а); 3) - г); 4) - в).

В) 1) - б); 2) - а); 3) - в); 4) - д).

 Г) 1) - а); 2) - б); 3) - в); 4) - г).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест