У яких рядках формули оксидів записано в такій послідовності: кислотний, амфотерний, основний?
Який об’єм вуглекислого газу виділиться при розкладанні вапняку масою 300 грам, який містить 4% домішок?
Установіть відповідність між:
Реагенти Продукти реакції:
1. CuSO4 + Ba(OH)2 А. Нерозчинна сіль +розчинна сіль
2. CuCl2 + AgNO3 Б. Нерозчинна сіль + нерозчинна основа
3. FeSO4 + Ag В. Розчинна сіль + нерозчинна основа
4. FeCl3 + KOH Г. Реакція не відбувається
Вкажіть рядок, у якому у правильному порядку наведені реагенти для здійснення схеми перетворень:
NaOH →Fe(OH)3→Fe2O3→Fe2(SO4)3→BaSO4
Виберіть речовини А, В і С для здійснення перетворень згідно зі схемою кислотний оксид (А) → кислота (В) →сіль (С):
а) SO2; б) SiO2; в) SO3;
г)H2SiO3; д)Na2SiO3 е)H2SO4; є)CuSO4.
Позначте пару речовин, взаємодією яких можна добути ферум(ІІ) гідроксид.
На двовалентний метал масою 6 г подіяли водяною парою унаслідок чого виділився газ об′ємом 5,6 л (н.у). Визначте метал. (Для зарахування задачі -----розв’язок надіслати)
Вкажіть НЕможливі реакції:
А) 3Fe + 2O₂ = Fe₃O₄
Б) 2Fe + Al2(SO4)3= 2Al + Fe2(SO4)3
В)Al₂O₃ + 3H₂O = 2Al(OH)3
Г) 2Al + 3Cl₂ = 2AlCl3
Д) 2Al + 3H₂SO₄ = Al₂(SO₄)₃ + 3H₂
Е) Al + 3AgNO₃ = Al(NO₃)₃ + 3Ag
Є) Fe + S = FeS
Ж) 2Al + 6KCl = 2AlCl3 + 6K
І. У Магнію та Кальцію однакова кількість електронних шарів
ІІ. У Магнію та Кальцію однакова кількість електронів на зовнішньому шарі
Виберіть сполуки, з якими реагує кальцій:
До лужно-земельних належіть метал?
Встановіть відповідність між йонами та речовинами, за допомогою яких можна виявити в розчині присутність цих йонів:
1. SO42-
2. NH4+
3. CO32-
4. Cl-
А . Вода
Б. Луг
В. Хлоридна кислота
Д. Аргентум нітрат
Укажіть, осад якої речовини розчиняється в надлишку лугу
Укажіть речовини, з якими взаємодіє натрій гідроксид
Яка з реакцій не відбувається?
Установіть послідовність застосування реагентів та умов реакцій для здійснення перетворення:
1. 2. 3. 4.
Fe → Fe₂O₃ → FeCl₃ → Fe(OH)₃ → Fe₂O₃.
а) НСІ; б) О₂; в) NaOH; г) Н₂О; д) t 0.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома