Позначте електронну формулу хімічного елемента, що утворює вищий оксид складу R2O5:
В якій парі обидва хімічні елементи мають на зовнішньому енергетичному рівні по три електрони?
В якій парі обидва хімічні елементи мають однакове число енергетичних рівнів?
В якій парі обидва хімічні елементи належать до d-елементів?
Позначте можливі ступені окиснення Карбону:
Проаналізуйте твердження та позначте правильну відповідь.
I Водень може бути тільки окисником
II Манган належить до d-елементів
Проаналізуйте твердження та позначте правильну відповідь.
I Арсен є p-елементом
II Аргентум є s-елементом
Ступінь окиснення атома Оксигену в пероксидах дорівнює:
У вузлах молекулярних кристалічних ґраток розміщені:
Елемент з електронною формулою 1s22s22p63s23p5 виявляє відповідно максимальний і мінімальний ступені окиснення:
Речовина з молекулярною формулою F2 утворена хімічним зв'язком:
Ступінь окиснення атома Гідрогену у гідридах дорівнює:
Між атомами хімічних елементів зі значною різницею електронегативностей виникає зв’язок:
Між атомами хімічних елементів зі значною різницею електронегативностей виникає зв’язок:
Позначте число спільних електронних пар у молекулі кисню:
У калій гідроксиді хімічний зв’язок:
Між атомами хімічних елементів з протонними числами 6 і 17 хімічний зв’язок:
Яка спільна ознака речовин H2O і HCl?
Укажіть ознаки речовин з йонним типом хімічного зв’язку:
Які кристалічні ґратки алмазу й барій хлориду?
Проаналізуйте твердження щодо донорно-акцепторного механізму утворення хімічного зв’язку та позначте правильну відповідь:
I Реалізується під час утворення йону амонію
II Утворюється за рахунок пари електронів одного атома (акцептора) та вільної електронної орбіталі іншого атома (донора)
Позначте кількість електронів, які беруть участь в утворенні хімічних зв`язків у молекулі амоніаку
Укажіть хімічний елемент, який має таку саму електронну формулу, що і йон S2−
Проаналізуйте твердження. Чи є з поміж них правильні?
1. Ступінь окиснення елемента в речовині вказує на його електронегативність;
2. Із збільшенням радіусів атомів металічних елементів посилюється їх здатність віддавати електрони
Гідроліз – це …
Укажіть форму сильної основи:
Укажіть сіль, яка не піддається гідролізу:
Укажіть, розчин якої солі буде мати лужне середовище:
Укажіть теоретичну кількість ступенів гідролізу для солі Na3PO4
Укажіть, як впливає температура на ступінь гідролізу:
Укажіть, як впливає розбавлення розчину на ступінь гідролізу:
Укажіть, як зміниться рН розчину при додаванні лугу:
Прикладом оборотної реакції є:
Прикладом необоротної реакції є:
Принцип динамічної рівноваги сформулював:
У стані рівноваги:
Хімічна рівновага в системі CO (г.) + Cl2 (г.)→ COCl2 (г.) зміститься в бік реагентів, якщо:
Хімічна рівновага в системі A2 (г.) + B2 (г.) → 2AB (г.) – Q зміститься в бік продукту реакції, якщо:
Позначте формулу солі, у розчині якої фенолфталеїн набуває малинового забарвлення:
Позначте формулу солі, у розчині якої лакмус набуває червоного забарвлення:
В який бік зміщує рівновагу реакції підвищення температури?
В водному розчині купрум(II) хлорида відбувається рівноважна реакція
Cu2+ + 3Cl– ⇄ [CuCl3]–
Якщо в розчин додати надлишок хлорид-іонів (наприклад, додавши розчин хлоридної кислоти) рівноважний стан зміщується в бік?
Укажіть рівняння оборотних реакцій, рівновагу яких можна зміщувати у бік утворення продуктів реакції за допомогою збільшення тиску.
Доберіть умови, за яких можна змістити хімічну рівновагу оборотної реакції в напрямку прямої реакції.
СО2 (газ) + Н2 (газ) ⇄ СО (газ) + Н2О (газ); ∆Н=—41 кДж
Як вплине збільшення концентрації вуглекислого газу на перебіг оборотної реакції:
Як вплине підвищення температури на стан рівноваги в реакціях:
2SO2 + O2 ⇄ 2SO3; ∆Н = –192 кДж;
Як вплине підвищення температури на стан рівноваги в реакціях:
Fe3O4 + 4CO ⇄ 3Fe + 4CO2; ∆Н = +43,7 кДж
Практичні маса та об'єм продукту завжди
Обчисліть масу гашеного вапна (Са(ОН)2), отриманого з 112 г негашеного вапна (СаО), якщо вихід продукту реакції становить 90%.
Обчисліть масу сульфатної кислоти, яка утвориться внаслідок реакції між 40 г SО3 та водою, якщо вихід продукту реакції становить 80%.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома