Контрольна робота № 6 за темою: «Перетворення фігур»

Додано: 14 квітня 2020
Предмет: Геометрія, 9 клас
9 запитань
Запитання 1

Які координати має образ точки А(–2; 5) при симетрії відносно осі ординат?

варіанти відповідей

(2; 5)

(2; –5)

(–2; –5)

(5; –2)

(5; 2)

Запитання 2

Дано точки Р(–2; 3) і М(2; –1) симетричні відносно точки К. Знайдіть координати точки К.


варіанти відповідей

(0; 0)

(–2; 2)

(0; 1)

(2; –2)

(0; 2)

Запитання 3

.  При паралельному перенесенні на вектор с

 образом точки М(0; –1) є точка К(–3; 5). Знайдіть координати вектора  с.

варіанти відповідей

(–1,5; 2)

(–3; 4)

(3; –6)

(–3; 6)

(0; –5)

Запитання 4

Точка А1(0; 4) є образом точки А(0; –12) при гомотетії з центром у початку координат. Чому дорівнює коефіцієнт гомотетії?


варіанти відповідей

–3

-1/3

3

1/3

-8

Запитання 5

Точка О – центр правильного шестикутника АВСDЕF, зображеного на рисунку. Укажіть образ сторони СD при повороті навколо точки О проти годинникової стрілки на кут 120°.


варіанти відповідей

ВС

ЕD

ЕF

АF

АВ

Запитання 6

6.  Встановіть відповідність між заданими фігурами (1-4) та кількістю осей симетрії, які вони мають (А-Д):

1) правильний трикутник; А) 1;

2) квадрат; Б) 2;

3) відрізок; В) 3;

4) коло. Г) 4;

Д) безліч.

варіанти відповідей

1В, 2Д, 3Б, 4А

1В, 2А 3Б, 4Г

1В, 2Г, 3Б, 4Д

1В, 2Д, 3А, 4Б

1В, 2Г, 3Д, 4Б

Запитання 7

Периметр і площа прямокутника дорівнюють відповідно 18 см та 20 см2. Знайти площу подібного йому прямокутника з периметром 54 см

варіанти відповідей

196 см2

190 см2

186 см2

180 см2

176 см2

Запитання 8

Скласти рівняння прямої, яка симетрична відносно початку координат прямій 

у = –2х + 2.


варіанти відповідей

у = –3х – 2

у = –2х – 3

у = 2х + 2

у = 2х – 2

у = –2х – 2

Запитання 9

Квадрат АВСD повернули на кут 90° навколо середини сторони АВ квадрата проти годинникової стрілки. Знайти координати образа точки D, якщо   

А(–2; –1), В(–2; 5), С(4; 5).


варіанти відповідей

(-1; 8)

(1; 8)

(1; -8)

(-1; -8)

(1; 9)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест