Виділене слово в третьому реченні можна замінити на
[1] Іду полем і милуюся пишним різнотрав’ям. [2] Біля дороги квітне петрів батіг, серед пшениці ростуть сині волощки, а біля ставка ─ червоні маки. [3]Безперечно, квіти─ це вияв приязні й поваги. [4] Але на думку наших предків вони мали ритуальну значущість.
Однорідні присудки є в реченні
[1] Іду полем і милуюся пишним різнотрав’ям. [2] Біля дороги квітне петрів батіг, серед пшениці ростуть сині волощки, а біля ставка ─ червоні маки. [3]Безперечно, квіти─ це вияв приязні й поваги. [4] Але на думку наших предків вони мали ритуальну значущість.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
[1] Іду полем і милуюся пишним різнотрав’ям. [2] Біля дороги квітне петрів батіг, серед пшениці ростуть сині волощки, а біля ставка ─ червоні маки. [3]Безперечно, квіти─ це вияв приязні й поваги. [4] Але на думку наших предків вони мали ритуальну значущість.
Між однорідними членами речення та узагальнювальним словом ставиться тире в реченні (розділові знаки пропущено)
Однорідні підмети є в реченні
Правильно розставлено розділові знаки в реченні
Укажіть речення, у якому пропущена двокрапка після узагальнювального слова перед однорідними членами:
Слово здавалося не є вставним у реченні
Речення із вставним словом (розділові знаки пропущено)є в рядку
Неправильно виділено звертання в реченні
Укажіть речення зі вставним словом (розділові знаки пропущені)
НІКОЛИ не буває вставним слово
Пунктуаційну помилку допущено в реченні:
Правильно утворено форму кличного відмінка в рядку
Вставні слова по-перше, нарешті, з одного боку, між іншим, отже виражають
Укажіть речення зі вставленими конструкціями
Неправильно виділено звертання в реченні
Поширеним звертанням ускладнено речення (розділові знаки пропущені)
Вставне слово є в реченні
Укажіть речення, у якому наявні вставні слова, що виражають почуття.
Позначте речення, у якому допущено пунктуаційну помилку
Правильним твердженням є
Укажіть речення, у якому допущена помилка при виділенні звертання
Непоширене звертання є в реченні (розділові знаки пропущено)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома