Пунктуація вивчає:
Знайдіть словосполучення: (декілька правильних відповідей)
Укажіть варіант, де правильно визначили головне слово:
Розповідним є речення: (декілька правильних відповідей)
Не є словосполученням: (декілька правильних відповідей)
Вкажіть речення, в якому немає другорядних членів речення
Розділ науки про мову, який вивчає словосполучення та речення називається...
Доберіть другу частину до речення "Море пінилося,….",
щоб утворилося складне речення
Знайдіть речення, у якому немає звертання (розділові знаки пропущено):
Неправильною є відмінкова форма числівника в рядку
Складним (поширеним) за будовою є словосполучення
Установіть відповідність між словосполученнями та їхніми видами:
1. Дієслівні
2. Іменникові
3. Прислівникові
А) Бажання працювати; любов до Батьківщини; ковдра з вовни.
Б) Трохи повільно; надзвичайно сумлінно; холодно внизу.
В) Прочитати братові; плакати тихо; співати з усіма.
Г) Комусь із нас; зупинитися під Харковом, керувати фірмою.
Правильний аналіз простого речення є:
Мабуть стрічний вітер навіть воронові дошкуляє.(розділові знаки пропущено)
Укажіть речення зі зворотним порядком слів:
Оберіть дієслівні словосполучення:
Правильний аналіз словосполучення є:
Ковдра з вовни
Визначте різновид словосполучення Намір прийти за головним словом
Хочу, щоб почалося нове життя , щоб покоління наші не тратились, не западали в землю, не зникали. (У.Самчук)
Прочитайте текст.(1) Я хочу книгу про вас написати. (2) Про вас, мамо, про батька, про наше життя... (3) Хай читають прийдешні покоління. (4) Хочу, щоб почалося нове життя , щоб покоління наші не тратились, не западали в землю, не зникали. (У.Самчук)
Спонукальним у тексті є речення:
Іменниковим є словосполучення:
Укажіть двоскладне речення:
Знайдіть рядок, у якому всі фразеологізми мають однакове значення:
Укажіть, у якому рядку у всіх словосполученнях зв'язок керування:
Граматично правильне закінчення речення «Приїхавши до Криму,..»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома