Однаковий звук позначають усі підкреслені букви в реченні:
Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово).
НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами.
(1)Босоніж іду до лісу, зупиняюся, бо далі – (2)болотиста місцевість; навколо (3)бурштинові дерева – це осінь (4)принесла їм таке вбрання; ліворуч – (5)виразний силует, праворуч чисте (6)джерело.
НЕМАЄ орфографічної помилки в рядку:
НЕ потрібна жодна буква на місці пропуску в усіх словах рядка:
Букву е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:
Подвоєння букв є в усіх словах рядка:
Частку НЕ треба писати окремо з наступний словом у реченні:
Прочитайте уривок (цифра позначає контрольне місце).
Дефіс треба ставити на місці цифр.
Сходо(1)знавець Агатангел Кримський знав шістдесят мов. Учений народився в інтернаціональній родині: батько походив із кримсько(2)татарського роду, а мати – із польсько(3)литовського. У 20-х роках минулого століття він очолював історико(4)філологічний відділ в Українській академії наук, а вже в 30-х – його було усунуто від науково(5)викладацької роботи – він став однією із жертв сталінського терору.
НЕМАЄ орфографічної помилки у варіанті:
Прочитайте речення (цифра позначає контрольне місце).
Над (1)чорнілим лісом (2)томлено (3)кочуються сутінки, вкриваючи собою (4)порожнілу галявину.
Букву З треба писати на місці цифри:
Лексичної помилки НЕМАЄ в реченні:
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
За Дніпром з’явилась чарівна,(1) невимовно чудова панорама Києва. На високих горах скрізь стояли церкви,(2) дзвіниці,(3) неначе свічі палали проти ясного сонця золотими верхами. Саме проти них стояла лавра,(4) обведена білими мурованими стінами,(5) і лисніла золотими верхами й хрестами. А там далі,(6) на північ,(7) на високому шпилі стояла Андріївська церква.
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків у рядку:
1. Заповніть пропуски.
Відстань від _____ до нашого _____становить два _____.
1. Заповніть пропуски.
Шановна пані _____, на Вас чекає _____Тбілісі. Приємної подорожі!
Доберіть умову вживання тире в реченні.
Мерехтіли далеко вогники сіл – теплі темні зірки.
З’ясуйте тип речення.
Збігали століття, і якось само собою склалося, що найяскравіші мрії поєдналися з коханням і зорями.
Вставте пропущений фразеологізм.
Що б не сталося, а відчайдушний Устим Кармалюк буде _____, не опускатиме рук, ітиме тільки вперед
Укажіть, який відокремлений член наявний у реченні.
Десь далеко в полі, біля стежки, кароокий соняшник стоїть.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома