Складений іменний присудок є в реченнях
[1] Життя квітів починається з пролісків. [2] Пролісок — квітка ніжна, але смілива й нетерпляча [3] Ще не зійде сніг, а вже крізь весняну ніздрювату скоринку пнеться цупкий паросток, схожий на цибульку. [4] Кажуть, що в дубовому лісі навесні два неба одне над головою, інше під ногами. [5] Проліску не страшні весняні заморозки, тому що в клітинах цієї рослини міститься підвищена концинтрація цукру.
Дієприслівниковий зворот ужито в реченні
[1] ...Літо, неначе малий школярик збирало на березі річки мушлі. [2] Воно прискіпливо оглядало кожну знахідку, а потім, погравшись новою цяцькою з перламутровим виблиском, ховало її до глибоких кишень шортів... [3] Правічна ріка незворушно котила свої води у Вічність. [4] На течії крутилася зелена галузка, минаючи кам’яні громаддя міста. [5] На берег з-поза старої фортеці висипала дітвора [6] Літо невдоволенно зітхнуло і хутенько подалося подалі від людей.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
[1] ...Літо, неначе малий школярик збирало на березі річки мушлі. [2] Воно прискіпливо оглядало кожну знахідку, а потім, погравшись новою цяцькою з перламутровим виблиском, ховало її до глибоких кишень шортів... [3] Правічна ріка незворушно котила свої води у Вічність. [4] На течії крутилася зелена галузка, минаючи кам’яні громаддя міста. [5] На берег з-поза старої фортеці висипала дітвора [6] Літо невдоволенно зітхнуло і хутенько подалося подалі від людей.
Однорідні члени вжито в реченні
[1] ...Літо, неначе малий школярик збирало на березі річки мушлі. [2] Воно прискіпливо оглядало кожну знахідку, а потім, погравшись новою цяцькою з перламутровим виблиском, ховало її до глибоких кишень шортів... [3] Правічна ріка незворушно котила свої води у Вічність. [4] На течії крутилася зелена галузка, минаючи кам’яні громаддя міста. [5] На берег з-поза старої фортеці висипала дітвора [6] Літо невдоволенно зітхнуло і хутенько подалося подалі від людей.
Орфографічну помилку допущено у слові
[1] ...Літо, неначе малий школярик збирало на березі річки мушлі. [2] Воно прискіпливо оглядало кожну знахідку, а потім, погравшись новою цяцькою з перламутровим виблиском, ховало її до глибоких кишень шортів... [3] Правічна ріка незворушно котила свої води у Вічність. [4] На течії крутилася зелена галузка, минаючи кам’яні громаддя міста. [5] На берег з-поза старої фортеці висипала дітвора [6] Літо невдоволенно зітхнуло і хутенько подалося подалі від людей.
Потребує редагування речення
Правильно розставлено розділові знаки в реченні
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Правильно розставлено розділові знаки в реченні
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
При заміні прямої мови непрямою допущено помилку в реченні
Потребує редагування речення
Складне речення (розділові знаки пропущено) розміщено в рядку
Слово здавалося не є вставним у
Правильно розставлено розділові знаки в реченні
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Не треба ставити коми між частинами складносурядного речення в рядку (розділові знаки пропущено)
Одне з речень НЕ відповідає схемі [ ], і [ ]
Тире ставиться у всіх складносурядних реченнях,ОКРІМ (розділові знаки випущено)
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Сонце гойдається в голубих висотах… вибрати
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Так ліниво й неохоче десь далеко грім гуркоче … вибрати
Складнопідрядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Скоро сонечко день розбудить,.… вибрати
Граматично правильне продовження речення «Купуючи ліки в аптеці, …» наведено в рядку
Визначте речення з різними видами зв’язку
Тире з комою треба поставити в реченні.
ПРАВИЛЬНО оформлено чужу мову в рядку
Редагування потребує речення
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків у рядку
Усе начебто добре, (1) кігтиків не видно, (2) але таким речам не дуже вір, (3) бо вони, (4) недруги, (5) уміють прикидатись, (6) щоб тільки заманити тебе в капкан, (7) укоськати, (8) приневолити.
Складним з різними видами зв’язку є речення
Кому треба поставити перед виділеним сполучником у реченні (розділові знаки пропущено)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома