Контрольна робота у форматі ЗНО .11 клас.

Додано: 8 вересня
Предмет: Українська мова, 11 клас
18 запитань
Запитання 1

Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово) Він (1)розповідав мені, як мав конфлікти зі (2)своїми (3)доньками під час їхнього (4)навчання в школі. (5)Котрась із них взялася йому (6)докоряти: мовляв, чому ж ти не сказав, що ми багаті, чому змушуєш нас їздити до школи (7)автобусом – ми ж можемо собі дозволити наймати (8)авто? Правильно підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами  

варіанти відповідей

  1,2,3       

1,3,6 

5,6,7  

3,4,6 

Запитання 2

   Чергування голосних відбувається в усіх наведених випадках, ОКРІМ



варіанти відповідей

чорний - ч..рнець



шість - ш..сти

бджола - бдж..ляр

жених - ж..натий

Запитання 3

 Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка   

варіанти відповідей

заява, тьохкає, щемить, щастя

 дзеркало, зілля, волосся, нюанс

пам’ять, ячмінь, щавель, щедрість 

тюльпан, бджола, місяць, рядок 

Запитання 4

 Префікс с- потрібно писати на місці пропуску в усіх словах рядка

варіанти відповідей

..тавати, ..тиснути, ..фабрикувати

..їхати, ..питати, ..турбований

 ..шити, ..варити, ..мити

..творити, ..хопити, ..робити 

Запитання 5

    Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку

варіанти відповідей

смачніший, найдавніший, найменш густий

триваліший, найменш кмітливий, вищий

найдобріший, завзятіший, найбільш меткий

 щонайкращий, більш нижчий, міцніший


Запитання 6

Частку НЕ потрібно писати окремо з усіма словами в рядку

варіанти відповідей

не/вгавати, не/волити, не/зчутися, не/розуміти, не/погодитися

не/навидіти, не/покоїтися, не/сподіватися, не/сказати

не/захлинутися, не/минати, не/турбуватися, не/тримати

не/доїдати, не/потребувати, не/дорівнювати, не/зітхати 

Запитання 7

Підкреслена буква позначає той самий звук в усіх словах рядка



варіанти відповідей

фужер, левкой, марафон, симфонія

пишеться, тюлень, стіл, тьмяний

хибний, хвалько, схопити, мох

просьба, сім’я, прихильність, сяйво

колесо, мокрий, вокзал, скупість

Запитання 8

Подвоєні букви треба писати у формі орудного відмінка обох іменників рядка



варіанти відповідей

гущавінь, тюль

вірність, мить

печаль, мисль

подорож, бешамель

 зустріч, шампунь

Запитання 9

 Редагування потребує речення

варіанти відповідей

Дізнавшись про твої невдачі, стало дуже прикро.

Пишучи переказ, дотримуйтесь правил орфографії та пунктуації.

Підсумовуючи сказане, хочу нагадати про батьківські збори.

Ішли швидко, намагаючись рухатися безшумно.

Вітер, раптово здійнявшись, так само зненацька вщух. 

Запитання 10

    Граматично правильне речення утвориться, якщо до частини «Вітаємо зі святом …» додати частину, наведену в рядку


варіанти відповідей

Першим вереснем

Першим вересням

Першого вересня

Першим вересня


Запитання 11

   Подвоєні літери треба писати на місці пропусків у всіх словах рядка



варіанти відповідей

мас..а, Гол..андія, барок..о

Тал..ін.., ван..а, телеграм..а

Ас..ирія, брут..о, бравіс..имо

ір..еальний, Ахіл..ес, тон..а

Жан..а, марок..анець, клас..

Запитання 12

 З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені слова (цифра позначає наступне слово) 

  Художник (1)завжди ризикує втратити (2)прихильність (3)своїх шанувальників, якщо виходить (4)за межі усталених понять, порушує канон.

А іменник

Б займенник

В прийменник

Г частка

Д прислівник

варіанти відповідей

1-Г 2-А 3-Д 4- Г

1-Д 2-А 3-Б 4-Г

1-Д 2-А 3-Б 4-В

1-Б 2-В 3-Д 4-В

Запитання 13

   Літеру й треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка


варіанти відповідей

баталь..он, сер..озний, сь..омга

фе..єрверк, бо..овий, буль..он

зна..омство, кань..он, кра..овий

кур..озний, гость..овий, лось..он

шампінь..он, коль..ри, сень..ор

Запитання 14

 З’ясуйте тип кожного речення в тексті 

1.Сізіф курив свою гіркущу люльку, йому хотілось бути молодим. 2.Так виникає ніжність самочинна і виникає тиша грозова. 3.Не говори печальними очима те, що бояться вимовить слова. 4.Старий співав, як пелікан, проціджуючи музику крізь струни. 


А просте Б складносурядне В складнопідрядне Г безсполучникове Д з різними видами зв’язку 

варіанти відповідей

1-А 2-В 3-Г 4-Д

1-А 2-Г 3-В 4-Д

1-Г 2-А 3-Д 4-Б

1-Г 2-Б 3-В 4-А

Запитання 15

    Неправильно поєднано числівник з іменником у рядку



варіанти відповідей

чотири вікна

півтора гектара

сто два кілометра

одна друга центнера

п’ять десятих мікрона

Запитання 16

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень.

 

  Прості речення: 1.Сім’я поїхала до Греції відпочивати.  2.Попри неймовірні затори, брат доїхав до тюльпанового поля. 3.Семінар проводять у режимі онлайн через карантин.   4.Тільки систематично виконуючи      тренувальні тести, я зможу скласти ЗНО на високий бал.  

 

Складні речення : А Якщо людина чесна перед собою, вона спокійна, здорова й щаслива. Б Лелеки повертаються з вирію, бо стало тепло, у повітрі пахне весною. В Посаджу виноград, щоб діти та онуки згадували. Г Ми віримо, що всі наші мрії та сподівання обов’язково здійсняться. Д Хоч як мене не просили однокласники, я все ж таки не наважилася вийти в прямий ефір.

варіанти відповідей

1-В 2-Б 3-Д 4-В

1-В 2-Д 3-Б 4-А

1-В 2-Г 3-Д 4-Б

1-В 2-А 3-Б 4-Г

Запитання 17

   Складнопідрядне речення з підрядною порівняльною частиною утвориться, якщо до речення «Сірі хмари насувалися все ближче …» додати


варіанти відповідей

… мов пізньої похмурої осені.

 … бо сильний вітер їх щодуху підганяв.

… неначе накочувалися величезні хвилі.

… так що треба очікувати грозу.

… щоб пролитися рясним дощем.

Запитання 18

Увідповідніть фразеологізм із його значенням.

поливати брудом

варити воду

топтати ряст

вити вовком


А бути у відчаї

Б лементувати

В жити

Г ганьбити

Д знущатися

варіанти відповідей

1-Г 2-Б 3-Б 4-А

1-Г 2-Д 3-Б 4-А

1-Г 2-Д 3-В 4-А

1-Д 2-А 3-Г 4-Б

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест