Завдання 1-6 стосуються тексту. Вони мають по три або чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь.
Автопортрет
Сімнадцять портретів до виставки були готові. Стояли, зарамовані, засклені, обличчям до стіни. А з власним автопортретом суща біда. Ну, ніяк не лягав. Щоранку приходила в майстерню, щоб розпочати все насвіжо, а до вечора бачила, що "замучила" портрет іще більше.
Випила міцної кави, впустила в кімнату гіркуватого, настояного на тополях повітря й увімкнула диск Діани Кралл. Мелодія налила майстерню лагідним передвечірнім світлом. Закортіло танцювати - і вона попливла по замацьканому лінолеуму, відкидаючи ногами рулони картону. Не відчувала ні тіла, ні запаху фарб, не чула ні скрипу дощок, ні домагання мобілки. Потім узяла пензель і, танцюючи біля мольберта, робила бездумні ритмічні мазки. У напівсутіні, у напівзабутті.
Коли диск дійшов кінця, увімкнула світло. Різонула по очах не лампа, а картина. На неї з полотна дивилася інша, нова жінка. Жінка, якою їй хотілося бути все життя
(За М. Дочинцем).
1. Тип мовлення -
Стиль тексту
Засобом міжфразового зв′язку останніх двох речень тексту є
В оповіданні НЕМАЄ мікротеми
Ключовими в оповіданні є слова
Речення останнього абзацу поєднані зв′язком
Усі варіанти визначення тексту правильні, ОКРІМ
На зиму лелеки відлітають до далекої країни за морем. Там вони нібито плюскаються в озері й перетворюються на людей.
Засобами міжфразового зв'язку речень є
Яке твердження є неправильним?
Що НЕ є засобом міжфразового зв'язку?
Яким словам належить визначальна роль у тексті?
1. Потім один прилетів і каже, що на дереві вишень немає.
2. Відповідаючи, майстер розповів історію про равлика, який поліз на вишню в холодний вітряний день запізнілої весни.
3. Майстра спитали . чи відчуває він подеколи розчарування через те, що його зусилля не такі плідні, як йому хотілося б.
4. Горобці на сусідньому дереві від щирого серця тішилися. дивлячись на нього.
5. Не спиняючись, малий равлик відповів, що вишні будуть коли він туди дістанется.
Зміст первісного тексту буде відновлено, якщо речення розташувати в послідовності, запропонованій в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома