Контрольний тест. Нерівності другого степеня з однією змінною

Додано: 9 грудня
Предмет: Алгебра, 9 клас
5 запитань
Запитання 1

Визначте напрям віток та координати вершини параболи y=-2x2-8x-1

варіанти відповідей

вітки вниз, (2; -25)

вітки вниз, (-2; 7)

 вітки вгору, (2; 7)

 вітки вниз, (-2; -9)

 вітки вгору, (-2; 7)

Запитання 2

Побудуйте графік функції у =x2-8x-9. Користуючись графіком, встановіть відповідність між названими проміжками (1-4) та числовими проміжками (А-Д), що їм відповідають:

1) проміжки зростання функції; А) [-1;9];

2) проміжки спадання функції; Б) (-1;9);

3) проміжки, на яких функція набуває від’ємних значень; В) [4;+∞)

4) проміжки, на яких функція набуває невід’ємних значень;  Г) (–∞; –1]⋃[9; +∞);

Д) (–∞; 4]

варіанти відповідей

1 В; 2 Д; 3 Б; 4 Г

1 Г; 2 В; 3 А; 4 Б

 1 Д; 2 В; 3 А; 4 Б

 1 Д; 2 В; 3 Г; 4 А

1 В; 2 Д; 3 Г; 4 Б

Запитання 3

Розв’яжіть нерівність: (х - 2)(х + 1) ≥ 0

варіанти відповідей

(-2;1)

(-1;2)

(-∞;-1]υ[2;+∞)

Г) (-∞;-2)υ(1;+∞)

Запитання 4

Який із проміжків є розв'язком неріності (2х − 3)(х + 1 )> 0?

варіанти відповідей

(−∞; −1) ∪ (1,5; +∞)

(−1; 1,5)

(−∞; −1)∪(3; +∞)

(−∞; −1]∪ [1,5; +∞)

Запитання 5

Розв’яжіть нерівність х2 - 25 < 0.

варіанти відповідей

(−∞;5)

(0;5)

(-5;5)

(−∞; −5) ∪ (5; +∞)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест