КР Застосування похідної до розвязування задач

Додано: 28 квітня 2020
Предмет: Алгебра, 10 клас
Тест виконано: 354 рази
16 запитань
Запитання 1

На малюнку зображено графік функції, заданої на проміжку [-2;6]. Яким є найбільше значення цієї функції?

варіанти відповідей

3

-3

-1

2

Запитання 2

На малюнку зображено графік функції, заданої на проміжку [-2;6]. Яким є найменше значення цієї функції?

варіанти відповідей

3

-3

-1

2

Запитання 3

Чи має асимптоти графік функції?

y=-8/x

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 4

Чи має асимптоти графік функції?

y=2х-7

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 5

Знайдіть другу похідну функції у=7

варіанти відповідей

0

1

7

С

Запитання 6

Знайдіть другу похідну функції у=3*sinx

варіанти відповідей

-3*sinx

3*sinx

-3*cosx

3*cosx

Запитання 7

Знайдіть другу похідну функції у=x3

варіанти відповідей

3*x2

6*x

x

3*x

Запитання 8

Знайдіть другу похідну функції у=5*x

варіанти відповідей

5

x

0

5*x

Запитання 9

Знайдіть найбільше значення функції g(x)=4+2x-x2 на проміжку [0; 3]

варіанти відповідей

4

5

1

0

Запитання 10

Знайдіть найменше значення функції g(x)=4+2x-x2 на проміжку [0; 3]

варіанти відповідей

4

5

1

0

Запитання 11

Знайдіть вертикальні асимптоти до графіка функції (якщо вони існують):

у = 7 ⁄ (х + 5)

варіанти відповідей

x = 5

x = -5

y = -5

Вертикальних асимптот не існує

Запитання 12

Знайдіть вертикальні асимптоти до графіка функції (якщо вони існують):

у = (х2 - 2) ⁄ (х - 2)

варіанти відповідей

x = 2

x = -2

y = 2

Вертикальних асимптот не існує

Запитання 13

Дослідіть функцію на опуклість

у = х3 - 2х2-8х

варіанти відповідей

функція опукла вгору на проміжку (-∞; -2/3)

функція опукла вгору на проміжку (-∞; 2/3)

функція опукла внизна проміжку (-∞; -2/3)

функція опукла вниз на проміжку (-∞; 2/3)

функція опукла вгору на проміжку (-2/3; +∞)

функція опукла вгору на проміжку (2/3; +∞)

функція опукла вниз на проміжку (-2/3; +∞)

функція опукла вниз на проміжку (2/3; +∞)

Запитання 14

Подайте число 16 у вигляді суми двох невід'ємних доданків так, щоб добуток куба одного з них на другий був найбільшим.

варіанти відповідей

16 = 8 + 8

16 = 12 + 4

16 = 14 + 2

16 = 10 + 6

Запитання 15

Поділіть відрізок завдовжки 10 см на два відрізки так, щоб прямокутний трикутник, катетами якого будуть ці відрізки, мав найбільшу площу.

варіанти відповідей

5 см, 5 см

6 см, 4 см

8 см, 2 см

7 см, 3 см

Запитання 16

Розв'яжіть рівняння х5 - х3 + 4х + 4 = 0

варіанти відповідей

-1

1

Рівняння коренів не має

Рівняння має більше ніж один корінь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест