Підбери навчальну мету до лабораторної роботи № 3.
Підбери обладнання до даної лабораторної роботи.
Встанови хід виконання лабораторної роботи № 3.
Яке фізичне явище зображене на малюнку?
Яке відбивання світла зображено на малюнках а і б?
Під час вивчення законів відбивання світла, говорять про падаючий промінь, відбитий промінь та пернедикуляр, проведений через точку падіння світлового променя. Які лінії, згадані вище, лежать в 1 площині при відбиванні світла?
За малюнком встановіть назви: червона лінія - це ...; синя лінія - це ...; α - це ...; β - це ...
Відповіді виберіть з даного переліку: відбитий промінь, падаючий промінь, кут відбивання, кут падіння.
За малюнком встановіть величину кута β.
Який із вказаних променів (1-2-3) є променем відбивання для даного малюнка?
Песик стоїть на плоскому дзеркалі і спостерігає за собою. Які неточності він "виявив" у своєму зображенні?
Скільки мінімально дзеркал потрібно взяти фокуснику для виготовлення даного приладу?
Кут між падаючим та відбитим променями становить 130°. Чому дорівнює відбитий кут?
Як розташовані падаючий промінь, перпендикуляр до границі поділу двох середовищ, побудований у точці падіння променя, і відбитий промінь?
Встанови висновок до лабораторної роботи № 3.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома