Маркетинг промислового підприємства – це?
Що є об’єктом промислового маркетингу?
Відповідно до маркетингової концепції, для ефективного
функціонування в умовах ринкової економіки підприємство повинне прагнути до отримання максимального прибутку від своєї діяльності за рахунок:
Вид конкуренції, яка відіграє вирішальну роль на ринках
продукції промислового призначення?
Сегментація ринку:
Визначте ознаки, які використовуються при сегментації товарів промислового призначення:
Диверсифікація – це:
На якій фазі життєвого циклу товару підприємство отримує
найбільший прибуток?
До якого виду просування відноситься продаж товарів зі
знижкою?
Стимулювання продажу в межах стратегії маркетингу - це:
Під торговельно-посередницькими розуміють операції пов’язані:
4
Яку організаційну структуру управління маркетингом Ви б
порадили підприємству, що орієнтується на роботу на різних ринкових сегментах, споживачі яких істотно відрізняються за смаками та поведінкою:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома