Маркетинг промислового підприємства

Додано: 17 листопада 2020
Предмет: Економіка
Тест виконано: 386 разів
12 запитань
Запитання 1

Маркетинг промислового підприємства – це?




варіанти відповідей

діяльність у сфері матеріального виробництва та промислових послуг, спрямована на задоволення потреб підприємств, установ і організацій у сировині, матеріалах, комплектуючих виробах, устаткуванні, послугах на основі дослідження цих потреб;

діяльність, спрямована на створення попиту та досягнення цілей підприємства через максимальне задоволення потреб споживачів;

процес планування і втілення задуму щодо ціноутворення, просування та реалізації ідей;

сукупність економічних відносин між виробниками і споживачами товарів виробничо-технічного призначення у сфері товарно-грошового чи бартерного обміну, які забезпечують реалізацію відповідних технологій

добування та переробки сировини, виробництва матеріалів і обладнання, перепродажу промислової продукції чи здавання її в оренду.

Запитання 2

Що є об’єктом промислового маркетингу?




варіанти відповідей

товари виробничо-технічного призначення;

підприємства-споживачі;

промисловий ринок;

всі відповіді вірні.

Запитання 3

Відповідно до маркетингової концепції, для ефективного

функціонування в умовах ринкової економіки підприємство повинне прагнути до отримання максимального прибутку від своєї діяльності за рахунок:





варіанти відповідей

підтримки цін на товари (послуги), що максимально допускаються кон'юнктурою ринку;

максимального зниження витрат виробництва;

усі відповіді правильні;

правильної відповіді немає.

Запитання 4

Вид конкуренції, яка відіграє вирішальну роль на ринках

продукції промислового призначення?




варіанти відповідей

нецінова;

цінова;

витратна;

прибуткова.

Запитання 5

Сегментація ринку:


варіанти відповідей

є більш корисною для маркетологів, які вивчають споживчі товари, ніж для маркетологів, які вивчають промисловий ринок;

не має великого значення для маркетологів у промисловій сфері,націленій на державний сектор;

корисна для промислового ринку і для споживчого;

важка при застосуванні на промисловому ринку, оскільки більшість рішень про купівлю приймаються групами, а не індивідами.

Запитання 6

Визначте ознаки, які використовуються при сегментації товарів промислового призначення:




варіанти відповідей

вимоги споживачів до техніко-експлуатаційних характеристик товару;

вид галузі;

розмір замовлення, терміни виконання;

усі відповіді правильні.

Запитання 7

Диверсифікація – це:





варіанти відповідей

цілеспрямований напрям дій будь-якої організації з метою

максимального задоволення ринкових потреб створеними або залученими споживними цінностями;

процес виведення нових продуктів (пов’язаних або не пов’язаних з поточними виробами компанії) на наявні або нові ринки;

збільшення програми виробництва товарів, які користуються великим попитом;

ефективна номенклатура товарів, які реалізуються на невеликій кількості ринків.

Запитання 8

На якій фазі життєвого циклу товару підприємство отримує

найбільший прибуток?



варіанти відповідей

на фазі впровадження товару на ринок;

на фазі зростання;

на фазі зрілості;

на фазі спаду.

Запитання 9

До якого виду просування відноситься продаж товарів зі

знижкою?





варіанти відповідей

реклама;

пропаганда;

стимулювання збуту;

особистий продаж.

Запитання 10

Стимулювання продажу в межах стратегії маркетингу - це:





варіанти відповідей

інформування потенційних клієнтів про товари;

нагадування клієнтам про необхідність купівлі товару;

заохочення покупців до купівлі через різні рекламні засоби, в основу яких покладається безоплатне передавання товарних зразків чи принаймні партії товару (наприклад товар у більшій за стандартну розфасовці, але за ту саму ціну);

будь-які способи «приваблювання» покупців.

Запитання 11

Під торговельно-посередницькими розуміють операції пов’язані:




4

варіанти відповідей

з купівлею-продажем товарів, що виконуються за дорученням

підприємства-виробника незалежним від нього торговим посередником на основі укладеної між ними угоди чи окремого доручення;

з купівлею-продажем товарів, що здійснюються за ініціативи

посередника без згоди та дозволу підприємства-виробника;

з обміном товарів, що відбуваються при двосторонній згоді виробника та покупця без обов’язкової присутності торгового посередника;

з продажем товарів чи послуг тим, хто купує їх з метою перепродажу чи професійного використання.

Запитання 12

Яку організаційну структуру управління маркетингом Ви б

порадили підприємству, що орієнтується на роботу на різних ринкових сегментах, споживачі яких істотно відрізняються за смаками та поведінкою:





варіанти відповідей

функціональну організацію маркетингу;

географічну організацію маркетингу;

товарну організацію маркетингу;

ринкову організацію маркетингу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест