Маркетинг у галузі закупівлі промислових товарів

Додано: 9 лютого 2021
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 20 разів
12 запитань
Запитання 1

Маркетинг закупівель товарів промислового призначення - це ...

варіанти відповідей

управління матеріальними потоками в процесі забезпечення підприємствами матеріальними ресурсами

управління матеріальними потоками

управління матеріальними потоками в процесі забезпечення

управління в процесі забезпечення підприємствами матеріальними ресурсами

Запитання 2

Маркетинг закупівель промислових товарів може бути реалізований як ...

варіанти відповідей

відділ, окремий підрозділ, закупівельний центр

функція, окремий підрозділ, закупівельний центр

функція, структура, закупівельний центр

функція, окремий підрозділ, форма

Запитання 3

Від розміру підприємства, різноманітності та обсягів промислових товарів і послуг, що купуються залежить ...

варіанти відповідей

величина підрозділу закупівель

величина форми закупівель

величина відділу закупівель

величина структури закупівель

Запитання 4

Перерахуйте функції відділу закупівель ...

варіанти відповідей

організаційні, статистичні, координації, регулювання, контрольні, аналізу

організаційні, планування, розрахункові, регулювання, контрольні, аналізу

організаційні, планування, координації, перспективні, контрольні, аналізу

організаційні, планування, координації, регулювання, контрольні, аналізу

Запитання 5

Закупівля - це ...

варіанти відповідей

процес прийняття рішення, наслідком якого стає тичасове зобов'язання

процес прийняття рішення, наслідком якого стає довгострокове зобов'язання

процес прийняття рішення, наслідком якого стає перспективне зобов'язання

процес прийняття рішення, наслідком якого стає короткостроковезобов'язання

Запитання 6

Назвіть види процесів закупівлі на промислових підприємствах

варіанти відповідей

децентралізований, змішаний

централізований, змішаний

особливий, змішаний

централізований, одиничний

Запитання 7

Назвіть кількість еиапів закупівлі товарів промислового призначення (ТПП)

варіанти відповідей

4

7

8

5

Запитання 8

Виробники товарів промислового призначення, індивідуальні посередники, організації, що купують товари для перепродажу - це ...

варіанти відповідей

складові ринку покупців

складові ринку інформаторів

складові ринку брокерів

складові ринку постачальників

Запитання 9

Перерахуйте можливі ринкові ситуації, в яких діє посередник:

варіанти відповідей

ситуації нового замовлення, кращого продавця, кращого обслуговування

ситуації нового покупця, кращого продавця, кращого обслуговування

ситуації нового замовлення, кращого договору, кращого обслуговування

ситуації нового замовлення, кращого продавця, кращого процесу

Запитання 10

Позицію постачальника на ринку визначає: ...

варіанти відповідей

рішення про ціну

рішення про асортимент

рішення про просування

рішення про зберігання

Запитання 11

Назвіть джерело інформації для складання списку постачальників

варіанти відповідей

вивчення ринку послуг

вивчення ринку робіт

вивчення ринку товарів

вивчення ринку процесів

Запитання 12

Привабливість постачальника - це ...

варіанти відповідей

його загальний технологічний стан, умови та наслідки постачання

його загальний фінансовий стан, умови та наслідки постачання

його загальний бухгалтерський стан, умови та наслідки постачання

його загальний економічний стан, умови та наслідки постачання

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест