Маркетингова цінова політика для ГРС

Додано: 11 березня 2021
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 125 разів
18 запитань
Запитання 1

Яке поняття визначається як процес обґрун­тування, затвердження та перегляду цін і тарифів, визна­чення їхнього рівня, співвідношення та структури?


варіанти відповідей

Ціноутворення.

Ціна.

Цінова політика.

Регулювання цін.

Запитання 2

Який елемент маркетинг-міксу забезпечує дохід (усі інші передбачають витрати)?


варіанти відповідей

Товар.

 Ціна.

Дистрибуція.

 Промоція

Запитання 3

 Яку функцію виконує ціна за умов ринкової еконо­міки?



варіанти відповідей

Облікову.

  Стимулюючу.

Збалансування попиту і пропозиції.

  Відповіді 1-3 доповнюють одна одну.

Запитання 4

До якої групи належать ціни на продукцію ресто­ранного господарства?

варіанти відповідей

Виробничі ціни.

Гуртові ціни.

Роздрібні ціни.

Закупівельні ціни

Запитання 5

 Якими чинниками ціноутворення керує споживач?

варіанти відповідей

ЖЦТ (життєвий цикл товару), портфель товарів (послуг), сегментація та позиціонування товарів (послуг), використання торговельних марок.


Вимоги, вигоди, корисність, канали розподілу.

Конкуренція, навколишнє середовище.

Стан економіки, спад виробництва, інфляція, кредитна та податкова політика держави.

Запитання 6

Яке визначення поняття "маркетингова цінова політика "?


варіанти відповідей

 Інструмент, що забезпечує досягнення цілей під­приємства

Процес встановлення ціни на конкурентний товар під дією ринкових факторів

 Комплекс заходів щодо визначення ціни, знижок, умов оплати за товари з метою задоволення потреб споживача та забезпечення прибутку фірми.

Грошове вираження вартості товару.

Запитання 7

  Яка ціна складається на ринку під впливом кон’юнктури незалежно від будь-якого впливу органів державної

влади?

варіанти відповідей

Вільна ціна.

  Регульована ціна.

Фіксована ціна.

Прейскурантна ціна

Запитання 8

 На якому етапі ринкового ціноутворення здійсню­ють аналіз собівартості виготовленої продукції?

варіанти відповідей

Постановки цілей і задач ціноутворення. Виявлення попиту.

Оцінки витрат та встановлення початкової ціни.

 Аналізу цін і товарів конкурентів.

  Вибору методу ціноутворення. Встановлення кінцевої ціни

Запитання 9

Де відображається визначення продажної ціни страв у ЗРГ?

варіанти відповідей

У меню.

У калькуляційній картці.

У збірнику рецептур.


У накладній.


Запитання 10

Який вид знижки надають постійним покупцям залежно від досягнутого обороту продажу протягом року?

варіанти відповідей

Загальну(просту).

Прогресивну.

Сезонну.

Бонусну.

Запитання 11

Якому типу конкурентних ринків відповідають більшість галузей сфери обслуговування, зокрема мережа ресторанів, сфера банківських послуг?

варіанти відповідей

 Ринок чистої конкуренції.

Ринок чистої монополії.

Ринок монополістичної конкуренції.


Ринок олігополії.

Запитання 12

Які види витрат включають до собівартості продукції?

варіанти відповідей

Матеріальні витрати.

Витрати на оллату праці.

Відрахування на соціальні заходи + амортизацію основних фондів.

Усі наведені види витрат.

Запитання 13

Яка складова собівартості продукції в закладах ресторанного господарства включає такий ціноутворюючий елемент, як вартість сировини та напівфабрикатів за роздрібними цінами (за винятком торговельної надбавки)?

варіанти відповідей

Витрати на виробництво.

Витрати на реалізацію.


 Витрати на організацію споживання.

Витрати обігу.

Запитання 14

До якого виду витрат ресторану "К " включають заробітну плату працівників, які зайняті безпосередньо процесом обслуговування, зношення столової білизни та інвентарю, витрати на столовий посуд і прибори?

варіанти відповідей

Витрати на виробництво

Витрати на реалізацію.

Витрати на організацію споживання.

Витрати обігу.

Запитання 15

На рівень витрат виробництва та обігу впли­вають різні чинники. Які з них залежать від діяльності підприємства ресторанного господарства?

варіанти відповідей

Змінення вільних відпускних цін на сировину та товари.

Обсяг, склад і структура товарообороту, використання напівфабрикатів.

Рівень продуктивності праці та ступінь її механізації, форми та рівень організації виробництва та обслуговування споживачів

Усі чинники, зазначені у варіантах відповідей 2-3.

Запитання 16

Бенкет, проведений у ресторані "К", має багато витрат: меню для кожного учасника може включати салат, булочки, масло, головні страви, напої та десерт. На додаток до продуктів харчування готель забезпечує кожного гостя лляними серветками. Як називаються такі витрати?

варіанти відповідей

Загальні.

Постійні, які не змінюються зі зміненням рівня виробництва або збуту.

Змінні, загальна сума яких змінюється залежно від кількості одиниць продукту.

Витрати на рекламу.

Запитання 17

За якої моделі ціноутворення більш високі ціни призначають тоді і там, де спостерігається підвищений попит, а низькі ціни - тоді і там, де попит слабкий, навіть якщо вартість одиниці товару в обох випадках однакова?

варіанти відповідей

За моделі ціноутворення на основі витрат виробництва.

За моделі ціноутворення на основі попиту.

За моделі ціноутворення на основі конкуренції.

Не застосовують жодну модель.

Запитання 18

Із якою стратегією виходять готелі та рес­торани, які позиціонуються на ринку як люксові та елегантні?


варіанти відповідей

 Зі стратегією прориву на ринок.

Зі стратегією "зняття вершків".


Зі стратегією престижних цін.

Зі стратегією гнучких цін.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест