Маркетингова товарна політика

Додано: 17 листопада 2020
Предмет: Економіка
Тест виконано: 489 разів
12 запитань
Запитання 1

Яке визначення розкриває зміст поняття «товар»?




варіанти відповідей

це все те, що здатне задовольнити потреби споживачів;


це все, що призначене для задоволення певної потреби і пропоноване

на ринку для продажу;

це матеріальні об’єкти, послуги, які характеризуються сукупністю властивостей, здатних задовольнити бажання потенційних покупців;

всі твердження вірні.

Запитання 2

На що спрямований торговельний маркетинг?





варіанти відповідей

задоволення стилю життя, звичок, потреб споживачів;

задоволення стилю життя, звичок, потреб споживачів і вплив на них

через торговельну мережу;

залучення і збереження тих споживачів у вибраних ринкових

сегментах, котрі забезпечують стабільний фінансовий стан підприємства в поточний моменті в перспективі;

визначення місця товару на ринку, задоволення конкретного

потенційного споживача товарами й надання широкої можливості їх вибору.

Запитання 3

Яке визначення розкриває зміст поняття «диверсифікація»?:

Відповідь:




варіанти відповідей

це розповсюдження господарської діяльності на нові сфери;

це процес придбання або включення в структуру підприємства нових виробництв, які технологічно входять в процес виробництва;

це проникнення підприємств в галузі, які не мають прямого

виробничого зв’язку, або функціональної залежності від основної їх діяльності;

це створення альянсів між компаніями, які зацікавлені в інтеграції без переходу прав власності.

Запитання 4

Що передбачає горизонтальна інтеграція?





варіанти відповідей

проникнення підприємств в галузі, які не мають прямого виробничого

зв’язку, або функціональної залежності від основної їх діяльності;

процес придбання або включення в структуру підприємства нових

виробництв, які технологічно входять в процес виробництва;

випуск підприємством нових товарів, які технологічно не пов’язані з існуючими, але призначені для існуючих споживачів підприємства;

прийняття підприємством рішення про входження галузі, які не мають нічого спільного з його основною діяльністю, а тому немає жодного взаємозв’язку між традиційної та новою продукцією.

Запитання 5

На етапі впровадження товару на ринок, які маркетингові

стратегії може застосувати підприємство?





варіанти відповідей

вертикальної інтеграції;

інтенсивного маркетингу;

повної диверсифікації;

пасивного маркетингу.

Запитання 6

Що передбачає стратегія широкого проникнення?






варіанти відповідей

раціональне співвідношення низьких цін на товар і незначних витрат

на стимулювання збуту;

високі ціни та великі витрати на стимулювання збуту;

високі ціни та низький рівень збутових витрат;

низькі ціни на новий товар поєднуються з великими витратами на стимулювання збуту.

Запитання 7

Що поєднує стратегія пасивного маркетингу?





варіанти відповідей

низькі ціни на новий товар поєднуються з великими витратами на стимулювання збуту;

високі ціни та великі витрати на стимулювання збуту;

високі ціни та низький рівень збутових витрат;

раціональне співвідношення низьких цін на товар і незначних витрат на стимулювання збуту.

Запитання 8

Яка стратегія відсутня в матриці І.Ансоффа?





.

варіанти відповідей

повної диверсифікації;

модернізації споживачів;

стабілізації позицій;

диверсифікації за товарами

Запитання 9

Які законодавчі акти формують нормативно-правову базу, яка

регламентує маркетингову діяльність українських підприємців?


варіанти відповідей

Закони України «Про захист від недобросовісної конкуренції», «Про Антимонопольний комітет України», «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», «Про природні монополії», «Про лізинг», «Про рекламу», «Про захист прав споживачів»;

Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і

сертифікацію»;

Укази Президента України «Про заходи щодо підвищення якості вітчизняної продукції», «Про індикативні зміни цін на товари при здійсненні суб’єктами зовнішньо-економічної діяльності України експортно-імпортних операцій», «Про додаткові заходи щодо прискорення вступу України до

Світової організації торгівлі»;

всі відповіді вірні.


Запитання 10

Що на Вашу думку є характерним для етапу впровадження товару

на ринок?





варіанти відповідей

інтенсивне визнання товару й нарощування обсягів продажу,

зменшення витрат на рекламу, поява конкурентів, збільшення прибутків фірми;

високі витрати на виробництво і збут, покупці – новатори, конкуренти відсутні, прибутки відсутні, повільне збільшення обсягів продаж;

уповільнення темпів зростання обсягів продажу товару, прибуток стабілізується або навіть частково зменшується внаслідок додаткових витрат на маркетингові заходи з метою протидії конкурентам і залучення нових покупців;

різке скорочення обсягів продажу і зменшення прибутку.

Запитання 11

Які умови характерні для етапу зрілості життєвого циклу товару?


варіанти відповідей

інтенсивне визнання товару й нарощування обсягів продажу,

зменшення витрат на рекламу, поява конкурентів, збільшення прибутків фірми;

високі витрати на виробництво і збут, покупці – новатори, конкуренти відсутні, прибутки відсутні, повільне збільшення обсягів продаж;

уповільнення темпів зростання обсягів продажу товару, прибуток стабілізується або навіть частково зменшується внаслідок додаткових витрат на маркетингові заходи з метою протидії конкурентам і залучення нових покупців;

різке скорочення обсягів продажу і зменшення прибутку.

Запитання 12

Що являє собою логотип?





варіанти відповідей

сукупність засобів, які забезпечують бажане відокремлення товарів продуцента від продукції конкурентів;

торгова марка, фірмовий знак;

традиційне, часто уживане сполучення декількох елементів фірмового

стилю;

оригінальний напис скороченого найменування фірми, товарної групи, виробленою даною фірмою, чи даного конкретного товару, що випускається нею.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест