Перпендикуляр, опущений з даної точки до площини утворює з площиною прямий кут.
Похила, проведена з даної точки до площини утворює з площиною тупий кут.
З даної точки до площини можна провести безліч похилих.
Через дану точку до площини можна провести декілька перпендикулярів.
Більша похила має більшу проекцію на площину.
Більша проекція похилої на площину відповідає більшій за довжиною похилій.
З точки до площини проведено дві рівні за довжиною похилі. При вимірювання виявилося, що довжини їх проекцій на цю площину рівні.
Квадрат довжини похилої дорівнює сумі квадратів довжини проекції цієї похилої та довжини перпендикуляра.
Довжина перпендикуляра від точки до площини більша за відстань від цієї точки до площини.
Якщо точка, яка лежить поза площиною многокутника, рівновіддалена від усіх його вершин, то основою перпендикуляра, проведеного з даної точки до площини многокутника, є центр кола, описаного навколо многокутника.
Якщо з точки, яка не лежить у площині прямокутника, провести перпендикуляр у точку перетину його діагоналей, то будь-яка точка цього перпендикуляра рівновіддалена від вершин прямокутника.
Похила та її проекція не мають спільних точок.
Які з наведених тверджень є правильними?
І. Якщо пряма перпендикулярна до похилої, то вона перпендикулярна і до її проєкції.
ІІ. Якщо пряма перпендикулярна до проєкції похилої, то вона перпендикулярна і до похилої.
ІІІ. Якщо пряма перпендикулярна до проєкції похилої, то вона паралельна до самої похилої.
Вставте пропущене слово так, щоб твердження було правильним:
Дві прямі, перпендикулярні до однієї площини ... між собою.
О - точка перетину діагоналей ромба ABCD. Через т. О проведено перпендикуляр КО до площини ромба. Виберіть прямокутний трикутник.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома