Мерчендайзинг. Реклама на місці продажу.

Додано: 23 лютого 2021
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 161 раз
10 запитань
Запитання 1

Мерчандайзинг – це організація продажу товарів:

варіанти відповідей

на підприємстві

в роздрібній точці;

в електронній мережі.

Запитання 2

Заходи, які спрямовані на привернення уваги покупця до товару за рахунок того, що побачене викликає відповідний інтерес до продукту, відносяться до:

варіанти відповідей

візуального мерчандайзингу;

комунікаційного мерчандайзингу;

 промислового мерчандайзингу.

Запитання 3

Вид мерчандайзингу, що базується на вміннях представників торговельної марки, яка продається в магазині, спілкуватися, налагоджувати контакти як з покупцями, так і зі співробітниками торговельних точок:

варіанти відповідей

візуальний

комунікаційний; 

категорійний. 

Запитання 4

Виберіть вірне твердження:

варіанти відповідей

всі рішення про купівлю споживачі приймають, стоячи перед прилавком;

рішення про покупки покупці приймають до приходу в магазин, заздалегідь обдумуючи список покупок; 

половина всіх покупок виробляється під впливом імпульсу. 

Запитання 5

Виберіть вірну закономірність:

варіанти відповідей

чим нижча вартість товару, тим менш спонтанною буде покупка; 

чим вища вартість товару, тим більш спонтанною буде покупка; 

 чим вища вартість товару, тим менш спонтанною буде покупка.

Запитання 6

Яке місце продажу в магазині називають «золотою полицею»?

варіанти відповідей

верхню ліворуч полицю; 

 полицю, розташовану на рівні очей;

дисплейну викладку при вході. 

Запитання 7

Яка викладка знижує статусність товару?

варіанти відповідей

викладка товару «навалом»;

дисплейна викладка;

горизонтальна викладка; 

Запитання 8

Вибір засобів рекламного інформування та розміщення рекламного продукту визначається:

варіанти відповідей

рекламодавцем;

рекламною агенцією після консультацій з рекламодавцем;

рекламною агенцією

Запитання 9

Визначення рекламного бюджету відбувається:

варіанти відповідей

за аналогією із попередньою рекламною кампанією;

за однією із спеціальних методик визначення бюджету; 

відповідно до існуючих нормативів щодо відрахувань на потреби реклами, включаючи податок на рекламу та бюджет рекламної кампанії. 

Запитання 10

Сучасна виставкова діяльність є такою складовою рекламної діяльності, котра:

варіанти відповідей

розвивається мляво

розвивається динамічно;

досягла певних успіхів, але динаміка її подальшого розвитку помітно знизилася. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест