Мерчандайзинг – це організація продажу товарів:
Заходи, які спрямовані на привернення уваги покупця до товару за рахунок того, що побачене викликає відповідний інтерес до продукту, відносяться до:
Вид мерчандайзингу, що базується на вміннях представників торговельної марки, яка продається в магазині, спілкуватися, налагоджувати контакти як з покупцями, так і зі співробітниками торговельних точок:
Виберіть вірне твердження:
Виберіть вірну закономірність:
Яке місце продажу в магазині називають «золотою полицею»?
Яка викладка знижує статусність товару?
Вибір засобів рекламного інформування та розміщення рекламного продукту визначається:
Визначення рекламного бюджету відбувається:
Сучасна виставкова діяльність є такою складовою рекламної діяльності, котра:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома