Вкажіть речення, у якому розділові знаки при прямій мові розставлено правильно
Вкажіть речення, яке відповідає схемі «П!» — а. (окремі розділові знаки пропущено)
Вкажіть рядок, у якому допущено помилку при заміні прямої мови непрямою.
Який розділовий знак пропущено в реченні з прямою мовою: Що ж не дає мені промовити просто «Так, доле, ти міцніша, я корюся» (Леся Українка).
Вкажіть правильне твердження.
Вкажіть, у якому рядку наведено складне речення.
Вкажіть правильне твердження.
Вкажіть, які засоби зв’язку бувають між частинами складного речення.
Позначте речення, в якому неправильно поставлені розділові знаки.
Вкажіть правильне твердження.
Вкажіть складне речення зі сполучниковим зв’язком.
Вкажіть складне речення, частини якого поєднані безсполучниковим зв’язком.
Вкажіть складне речення, частини якого поєднані між собою різними видами зв’язку.
Вкажіть правильне твердження.
Вкажіть, за допомогою яких сполучників поєднуються частини складносурядного речення.
На які види поділяються складнопідрядні реченні за їх значенням?
Який рядок містить лише такі сполучники, які вказують на тип підрядної частини?
Яке з наведених речень є складнопідрядним із з’ясувальним підрядним реченням.
Серед поданих речень визначити складнопідрядне речення з підрядним означальним.
Вкажіть складнопідрядне речення з підрядною порівняльною частиною.
Яку роль виконує сполучне слово у складнопідрядному реченні?
Хлопці почали сміятися з кошеняти, яке гралося своїм хвостиком.
У якому складному безсполучниковому реченні потрібно поставити тире?
У реченні Я вірю добро і краса житимуть вічно ... потрібно поставити такий розділовий знак:
Скільки граматичних основ у реченні: Мати вірила: земля все знає, що говорить чи думає чоловік; на самоті вона тихенько розмовляла з нею, довіряючи свої радощі, болі і просячи, щоб вона родила на долю всякого...(М.Стельмах)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома