ЗНО № 1

Додано: 1 березня 2021
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 106 разів
24 запитання
Запитання 1

Позначте рядок із наголосом на другому складі

варіанти відповідей

котрий

    

    говорю

    

    одинадцять

    

    привезти

Запитання 2

Неправильно дібрано синонім до архаїзму  

варіанти відповідей

 зріти – дивитися

   

    ланіти – щоки

   

    перст – палець

  

   ректи – рахувати

Запитання 3

Неправильно утворено відмінкову форму числівника

   

варіанти відповідей

Тренер покликала і нагородила семи учнів.

   

   Зустріч біля школи призначили о сімнадцятій годині.

   

   Карета вміщала від сорока до ста козаків.

  

   Іванко зустрів у парку двох однокласників.

Запитання 4

Відокремленим означенням НЕ МОЖНА замінити підрядну частину

  

варіанти відповідей

 На тротуарі лежало зелене листя берези, яке опало після грози.

 

    У бабусі я ходила на город, який був засаджений різними квітами.

 

   Учні з подивом розглядали книжки, які роздав учитель.

   

   На картині були яблука, які росли в маминому саду.

Запитання 5

Подвоєння літер у формі орудного відмінка однини відбувається у всіх іменниках рядка

  

варіанти відповідей

 радість, ненависть, путь

  

   гущавінь, тінь, біль

  

    сіль, зустріч, вуаль

   

   печаль, шампунь, сіль

  

мить, нежить, міль

Запитання 6

ПРАВИЛЬНО розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні

  

варіанти відповідей

«Нема України без верби і калини», - кажуть у народі.

  

   «Що се, що?, кричить Бертольдо. Гей, ловіть співця, в’яжіте!»

    


    «Оце завтра з Хведьком прийдемо сюди, - подумав Марко».

 

    Дідусь промовляє тихо, урочисто – «Щасливі діти, що народились у лагідний час, в безпечну годину!»

  

 «О, та ви стали справжніми гуцулами!, - казав старий Бойчук».

Запитання 7

Прочитайте текст і виконайте завдання.  

      (1)Розвиднилося. (2)Сонце вмило своє ще заспане від сну обличчя й розпустило промені, сповіщаючи про те, що настав ранок. (3)Нам час починати сходження на найвижчу гору Українських Карпат – Говерлу, яка була вкрита туманом. (4)На Говерлу ходять тільки добрі люди, настирливі, залюблені не лише в туристичні подорожі, а й у рідну природу.  (5)Щоб не хворіти треба любити висоту.

      Простим односкладним безособовим є речення

варіанти відповідей

перше

друге

третє

четверте

п'яте

Запитання 8

Прочитайте текст і виконайте завдання.  

      (1)Розвиднилося. (2)[Сонце] вмило своє ще заспане від сну обличчя й розпустило [промені], сповіщаючи про те, що настав [ранок]. (3)Нам час починати сходження на найвижчу гору Українських Карпат – Говерлу, яка була вкрита туманом. (4)На Говерлу ходять тільки добрі [люди], настирливі, залюблені не лише в туристичні подорожі, а й у рідну природу.  (5)Щоб не хворіти треба любити висоту.

      У знахідному відмінку в тексті вжито слово (рекомендовані слова виділені квадратними дужками)

     

варіанти відповідей

сонце

       

       промені

       

       ранок

      

       люди

Запитання 9

Прочитайте текст і виконайте завдання.  

      (1)Розвиднилося. (2)Сонце вмило своє ще заспане від сну обличчя й розпустило промені, сповіщаючи про те, що настав ранок. (3)Нам час починати сходження на найвижчу гору Українських Карпат – Говерлу, яка була вкрита туманом. (4)На Говерлу ходять тільки добрі люди, настирливі, залюблені не лише в туристичні подорожі, а й у рідну природу.  (5)Щоб не хворіти треба любити висоту.

      Помилка пунктуаційна є в реченні

       

варіанти відповідей

першому

другому

третьому

четвертому

п'ятому

Запитання 10

. Прочитайте текст і виконайте завдання.  

      (1)Розвиднилося. (2)Сонце вмило своє ще заспане від сну обличчя й розпустило промені, сповіщаючи про те, що настав ранок. (3)Нам час починати сходження на найвижчу гору Українських Карпат – Говерлу, яка була вкрита туманом. (4)На Говерлу ходять тільки добрі люди, настирливі, залюблені не лише в туристичні подорожі, а й у рідну природу.  (5)Щоб не хворіти,  треба любити висоту.

      Помилка орфографічна є в реченні

варіанти відповідей

першому

другому

третьому

четвертому

п'ятому

Запитання 11

Прочитайте текст і виконайте завдання.  

      (1)Розвиднилося. (2)Сонце вмило своє ще заспане від сну обличчя й розпустило промені, сповіщаючи про те, що настав ранок. (3)Нам час починати сходження на найвижчу гору Українських Карпат – Говерлу, яка була вкрита туманом. (4)На Говерлу ходять тільки добрі люди, настирливі, залюблені не лише в туристичні подорожі, а й у рідну природу.  (5)Щоб не хворіти треба любити висоту.

      Відокремленою обставиною ускладнене речення

      

варіанти відповідей

перше

друге

третє

четверте

п'яте

Запитання 12

Прочитайте текст і виконайте завдання.  

      (1)Розвиднилося. (2)Сонце вмило своє ще заспане від сну обличчя й розпустило промені, сповіщаючи про те, що настав ранок. (3)Нам час починати сходження на найвижчу гору Українських Карпат – Говерлу, яка була вкрита туманом. (4)На Говерлу ходять тільки добрі люди, настирливі, залюблені не лише в туристичні подорожі, а й у рідну природу.  (5)Щоб не хворіти треба любити висоту.

      Відокремленим означенням ускладнене речення

варіанти відповідей

перше

друге

третє

четверте

п'яте

Запитання 13

Позначте рядок, у якому треба відредагувати речення

     

варіанти відповідей

Після реконструкції АЕС запрацювала на повну потужність.

     

     Оргкомітет конкурсу «Музична хвиля» припинив свою роботу.

   

     Минулого тижня МЗС оголосив конкурс.

    

     Місцевий АПК завершив осінні польові роботи.

Запитання 14

Разом треба писати кожне слово в рядку

    

варіанти відповідей

 крає/знавчий, лісо/смуга, Інтернет/клуб

    

      воле/любний, фото/гурток, міні/футбол

     

      пусто/цвіт, відео/салон, вело/спорт

    

      мото/блок, кімната/музей, руко/пис

Запитання 15

Правил чергування у – в дотримано в усіх рядках, ОКРІМ

    

варіанти відповідей

 була в Одесі, сидів у кіно

     

     жила в Умані, служити в армії

    

     була в своєму домі, слово в відповідь

    

      працювати в аптеці, вчитися в інтернаті

    

      приїжджайте у Львів, запитати в сестри

Запитання 16

Літера с у префіксах в усіх словах пишеться в рядку

   

варіанти відповідей

 …питати, …цідити, …танцювати, …колотити

    

     …краплювати, …пересердя, …хотіти, …пустити

   

     …фантазувати, …шити, …худнути, …тіснити

    

      …клеювати, …повістити, …трясти, …цідити

  

    …пустошувати, …хлипувати, …чеплення, …танцювати 

Запитання 17

Подвоєні літери НЕ треба писати у всіх словах рядка (велика літера – це наголос)

     

варіанти відповідей

 радіст…ю, нездійснЕн…й, зіл…я

    

     зван…я, жовч…ю, нескАзан…ий

    

     завдан…я, велич…ю, старан…о

    

     зроблен…ий, нездОлан…ий, кіновар…ю

     

      безсмерт…я, списан…ий, тін…ю 

Запитання 18

Лексичну помилку НЕ допущено в рядку

    

варіанти відповідей

розгорнути книжку

    

     виключити струм

    

     вижимати соки

     

     прийняти участь

    

     виключення з правил 

Запитання 19

З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає  наступне слово).

     (1)Клекіт млина термосить пітьму, а вона чіпляє тендітні (2)омріяні зірки, і  (3)стрімко линуть (4) до (5)хтозна-кого на заставнівську соснину.

Оберіть правильний варіант.

   

варіанти відповідей

 іменник - 1

     прислівник - 3

     прийменник - 4

     займенник - 5

     дієприкметник - 2 

 іменник - 2

     прислівник - 3

     прийменник - 4

     займенник - 1

     дієприкметник - 2 

 іменник - 1

     прислівник - 5

     прийменник - 4

     займенник - 3

     дієприкметник - 2  

 іменник - 5

     прислівник - 2

     прийменник - 4

     займенник - 1

     дієприкметник - 3 

   іменник - 1

     прислівник - 4

     прийменник - 3

     займенник - 2

     дієприкметник - 5

Запитання 20

Апостроф НЕ треба писати у всіх словах рядка

    

варіанти відповідей

зв…язковий, б…юст, різнотрав…я, кав…ярня

    

     моркв…яний, мавп…ячий, кур…ява, тьм…яний

    

     зав…язати, р…юкзак, р…яска, бур…як

     

     повітр…я, дзв…якнути, тім…ячко, св…ятковий

     

     р…ябий, обв…язати, без…ідейний, цв…ях

Запитання 21

Однакова кількість звуків і букв у всіх словах рядка

    

варіанти відповідей

 пюпітр, з’єднання, Люся, кутя

     

     цяця, юрта, край, щирість

    

     відзначити, капюшон, гойдалка, поєдинок

    

      мільйон, Йосип, пензлик, пращур     

     

      зав’язь, відділ, пам’ять, Мольєр 

Запитання 22

Виділене слово є сполучником і його треба писати разом у рядку

     

варіанти відповідей

Як/би не крутила хуртовина, блисне промінь сонця.

    

     Народна пісня – то/ж усій землі окраса.

    

     Я люблю тебе, друже, за/те, що не можна тебе не любити.

    

     Усе одно, що/б не сталося, ми не розлучимось.

    

     Хотіла б я піснею стати, що/б вільно по світі літати.

Запитання 23

Уподібнення приголосних відбувається в кожному слові рядка

            

варіанти відповідей

      болітце, бджілка, повість

     

      гідність, відчуття, казка

     

       людські, стежка, цвіт

      

       з’являєшся, боротьба, легко

      

       заквітчана, гість, книжка

Запитання 24

Спрощення приголосних позначається на письмі в усіх словах рядка

     

варіанти відповідей

очис…ний, індивідуаліс…ський, нещас…ний

    

     кількіс…ний, хрес…ний, студен…ці

     

     хвас…нути, консультан…ський, дисидент…ство

     

     пристрас…ний, віс…ник, фігурис…ці

     

     якіс…ний, сер…цебиття, доброчес…ний

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест